krpan in druščina postani član

PRETEKLOST JE NAŠA PRIHODNOST (18.11.2014)

 

Iza - 19.11.2014 - 10:21

Nimam skoraj nič za dodati , kot to, da  vam je v parih točkah

uspelo prikazati dejansko , porazno stanje v SI.

Dodala bi samo to, da upam , da še dolgo ne bomo imeli gospodarskega  ministra, pa še brez marsikaterega bi se mi v gospodarstvu sami bolje znašli.

sonce123 - 19.11.2014 - 11:45

Odlično!!!

Petra - 20.11.2014 - 13:59

Sem učiteljica angleščine. A men tud pripada en ravnatelj al majo matematičarke ekskluzivo?

Klepetalka - 21.11.2014 - 14:03

Več kot resnično, žal... Pa ni nikjer "luči na koncu tunela..."

prihodnost - 23.11.2014 - 01:43

Karkoli komentirat ali karkoli pisariti glede nerazumnih vrednot in njih posledic, ki vladajo v naši družbi  oziroma glede prihodnosti v tej državi nima nobenega učinka.

Dejstvo je ,da je človek izredno egocentrično bitje. Če to prenesemo v slovenski prostor, bodo upokojenci več ali manj volili tistega ,ki jim bo obljubljal drobtinice, JU dokler bo Štrukelj & štab v Murglah  bodo volili nesposobneže, skorumiprance, v glavnem levake; potem so priseljenci iz bivše Juge,  ki bodo volili Jankoviča; pa zagovorniki socializma bodo imeli vedno nove obraze iz prevarantskih levih strank; tako, da so zelo veliki razlogi za apatijo, da bi se karkoli spremenilo.

Tisti, ki bi spreminjali stvari v državi nas je verjetno tam okoli 10-20%, kar pa je absolutno premalo.

Dandanes imajo edino mladi ljudje  možnost, da ubežijo tiranstvu vampirizma naroda. Blagor njim!

Kaj pa naj naredimo mi, ki smo starejši in ujetniki posledic svoje starosti, ter miselnosti in posledic teh, ki so zgoraj navedeni?

 

Nemoč, obupna nemoč, da gre človeku kar na bruhanje.

kr tam eden - 24.11.2014 - 11:00

Ja, danes je moj dan...

najprej:

Moja starša se kar trudita biti upokojena in želim jima, da bosta upokojena še dolgo... ker sta oba oddelala svoj delovni čas skozi vso delovno dobo, oče še malček čez obvezno, jima prav nič ne zamerim, da zahtevata, kar jima pripada. Mešati vse upokojence not je neumnost. Sorry, MK, ampak, tu si udaril mimo. Pa še to, v tistih časih je pač bilo tako, zakoni in pogoji takšni, prišla sta do penzije brez udinjanja levi strani...

potem:

SLO, kakršna je danes, je nastala pred 20 in nekaj leti. Vmes je nekaj vlad menjanih, tako desnih kot levih. Po 20 letih tolči po levih, ki so bili TAKRAT na oblasti, je mimo. Vsaka vlada je imela možnost stvari urediti, nekaj so jih urejali, nekaj jih še bodo. Da so šlampasti, je itak jasno, vendar niso šlampasti le levi... običajno so kar skupaj. Primer TEŠ-6 to lepo dokazuje, sledi tega so še v vseh aferah, ki so bile do sedaj obelodanjene, tudi v Patriji ni vse kriv le en ali ena stran. To bi moralo biti jasno vsem.

Strinjam se, da je davčna kultura na psu, da je povprečnost v očeh Slovencev najlepša vrlina, da se tu lepo skrijemo v nevidnosti in da smo kar lepo tiho, ko nam desnolevosredinske vlade nabijajo nove ali spremenjene davke.

in še potem:

Strinjam se tudi s kultom osebnosti in dejansko volimo ljudi in ne programov, pa naj gre za JJ, MC, KE, AB... ampak priznamo si, ljudje se redko poglobimo v program, ljudjem preprosto verjamemo, čeprav mnogokrat neosnovano... so nam pač simpatični. In vsi goljufi so simpatični, drugače ne uspejo. Pa ne mislim le na tiste v vladi ali parlamentu.

in na koncu:

Iz teksta je razbrati, da s socialisti misliš predvsem na tiste leve..., rad bi opozoril vse bralce, da ima sociala čisto drugačen pomen, kot socializem, ki smo ga poznali mi, ki smo pred 20 in več leti socializem živeli. Izhaja iz latinščine in pomeni predvsem družaben. Socialisti so torej vsi, ki se družijo (tudi JJ je socialist... izhajam iz imena stranke). S tako populistično (zlo)rabo besed jim dajemo po nepotrebnem negativno konotacijo.

naj zaključim:

Drugače pa je razmišljanje kar sveže, lahko bi rekel še zabavno, če ga bereš skozi filtre, ki so ti blizu. Lahko kar posplošiš in se nasmejiš.

In čisto na koncu. Ne me jemati kot rdečkarja, ker to nisem, sem pa po duši bliže levi kot desni. Živim in delam v javnem sektorju, pa ne prenesem Štrukljev in Kuštrinov, ker se zažirajo v neke Meni pripada variante, ki pogosto nimajo zveze z realnostjo. Ampak... sesutje JU in razvrednotenje delvacev (ne mislim na Erjavca, da bo jasno) in njihovih plač vodi v razvrednotenje delavcev v Slo, ne le javnega sektorja. Kaj s tem mislim, mogoče kdaj drugič. Ne prenesem niti neke lažne morale, ki je tako značilna za desno stran, zato me nese bolj na levo. Izgleda izven konteksta, vendar isti ljudje zagovarjajo domobrance (in enačijo povojne poboje z osvobodilnim bojem. Če ne bi bilo partizanov, bi današnje Slovenije ne bilo, vsaj ne kot samostojne države in ne v teh mejah) in prepovedujejo splave in istospolne poroke... in to se mi zdi hinavščina brez primere. Kdo jim prepoveduje, recimo, vero v JK in Marijo? Jaz ne. Pričakujem pa, da mi ne serjejo, če se želim poročiti z moškim, ki ga ljubim... metaforično, nisem gej... in zelo rad pomagam, udeležujem se raznih akcij, aktivno podpiram tudi Amnesty International. Izhajam iz tega, da sem sebi življenje uredil, otroke izšolal, kot bi rekel Mlakar: "ženu mam še zmeraj živu"... skratka imam vse, celo kredite ;-)

Skratka, nekaj napisanega v ihti in jezi je lahko sveže in osvežujoče, lahko pa privede tudi do kakšnega daljšega odgovora, kot je moj. Povod je bil naslov, s katerim se sploh ne strinjam, preteklost je preteklost, je minila, prihodnost naj bi se od nje učila in ne ponavljala njenih napak... tega mi ne znamo preseči in se vedno vrnemo nazaj. Tudi sam sem se, nalašč. Pozdravljam vsakogar, ki je pridrajsal do konca tega mojega razglabljanja in pisanja in naj mu tu pomežiknem in ga opomnim, da so take brezvezne razprave vsakdan našega parlamenta in mi to plačujemo... tudi za to gredo davki.

Martin Krpan - 24.11.2014 - 15:56

Pri nas je "demokratičnost" razprav vedno dobrodošla :), ni cenzure, ni "predaje" (to je po štajersko :), prav tako pa tudi Parni valjak zadnje čase nekaj poje o tem :)). Nikomur ne oporekam tega, kar si je pošteno zaslužil (še najmanj upokojencem - čeprav je v njihovih vrstah največ "nesocialnosti in socialnih razslojevanj ...).

Nisem levi, nisem desni, prav tako pa tudi ateist (če bi se moral versko izpovedati - bi bil budist :)), po prepričanju pa sem liberalec s socialnim čutom. V tej slovenski kloaki volim tiste, ki obljubljajo strpnejši davčni sistem. Kot vedno sem "nasankan" :).

Skušal sem le analizirati v tej slovenski "štali", zakaj smo v štali, nekateri v globokem sr..., drugi pa večno "na seniku" :). In menim, da se nisem dosti zmotil.

Skratka, preveč za pisat, da bi vse obrazložil. Zaključim lahko takole - Gotof sn :).

kr tam eden - 25.11.2014 - 09:06

Hja, staram se, bolezni me lovijo in šefi morijo, potem pa pride trenutek, ko si lahko vzamem tistih nekaj minut malice in takrat... no, rezultat je viden.

Drugače pa, Martin, v zelo veliki večini tvojih komentarjev zlahka najdem nekaj svojih misli oz. vsaj način razmišljanja. Tudi včeraj sem se kar strinjal s tabo, zmotili so me le upokojenci in naslov.

Vse pa je bilo mišljeno bolj kot neka šala, kot recimo 3. program TVS, recimo temu nakladanje brez smisla... in kot je Klepetalka omenila, recimo temu psihoterapija... :-)

Klepetalka - 24.11.2014 - 18:21

Z vsem dolžnim spoštovanjem; "pridrajsala" sem do konca vašega komentarja. Takole "brezvezno" pa vse res ni bilo. Malo pa ste si dali duška. Namesto psihoterapije, pa še zastonj je bilo... Malo za šalo, malo zares...

kr tam eden - 25.11.2014 - 09:59

ja, res je, prava mala psihoterapija... :-)

Tema - 09.12.2014 - 10:13

Sicer te spoštujem , ampak danes si brcnil mimo

Martin Krpan - 10.12.2014 - 15:39

Spoštovanje in drugačno razmišljanje sta dve različni stvari :) in je fino, če se ne mešata. Tudi jaz spoštujem vas. In vaše mnenje, temu se bi naj rekla demokracija.

Če sem ga brcnil v temo, sem ga 18.11., ko je bil blog objavljen in ne 09.12.2014 :).

Kakorkoli - glede na zadnja dogajanja je tale blog "milina" proti temu, kar dejansko mislim ...

Vsekakor pa mi ne bo nek C(m)erar pridigal o morali in o prispevku gospodarstva v krizi, glede na to, da je (verjetno se ne motim) še kot s.p. "fušal" v službenem času in dobival plačo kot javni uslužbenec ... In nek zblojeni Mesec pridigal o gospodarstvu ter ekonomiji brez enega dneva dela v gospodarstvu pri tem pa "prodajal" ljudem ideje demokratičnega socializma.  

Klepetalka - 11.12.2014 - 14:29

Se popolnoma strinjam.

lp.

kr tam eden - 12.12.2014 - 07:39

Veš, o teh s.p.-jih in javnih uslužbencih imam tudi jaz svoje (kar grdo) mnenje. Pa ni le to tisto moteče, sploh neka čudna klima, ko se nekako meša zakonitost in sprejemljivost... na kratko, ni nujno, da je sprejemljivo, če je zakonito. Sploh malček preveč podcenjujemo moralo in zanamcem kažemo zelo sprevrženo sliko. Zadnjič sem zaseldil, da tožilci sprejemajo nek etični kodeks... nisem ga bral, ne bom komentiral, vendar v neki normalni družbi, kjer ne vladata pohlep in želja po oblasti ampak poštenost in integriteta takih kodeksov sploh ne bi potrebovali. Sicer postane kodeks še ena stvar, ki se jo lahko krši (poglejmo novinarje in učiteljsko porno zgodbo).

Lusja - 03.02.2015 - 15:29

Odličen blog, dobro razdelane tele naše lokalne motnje osebnosti :)

In predvsem s prvim stavkom pristavka (P.S.-a) se zelo močno strinjam.

Kar se pa meni zdi najbolj zaskrbljujoče, je pa to, da obseg in jakost teh motenj v mlajši generaciji očitno ne pojemata? Razumem, da je moja generacija deviantna, kar se tiče samoinciative, podjetništva in odnosa do države, saj smo bili še Titovi pionirčki in so nas učili, da bo država poskrbela za vse, ampak ogromen del generacije mojih otrok (gimnazijci), žal še vedno razmišlja enako (vsaj kolikor vidim) - delodajalci so sami izkoriščevalci in barabe, podjetniki so prevaranti, država pa je dolžna poskrbeti za socialo in njihovo dobro počutje? Od kje to njim, Jugoslavije in socializma še povohali niso? Imam občutek, da bo psihično zdravljenje še dolgotrajno... (pa preden me napadejo "levi" in "desni" naj povem, da sem se imela za levičarko, dokler to ni postalo preveč absurdno, z desnim polom se ne morem identificirati, tako da Martinova definicija "liberalec s socialnim čutom" ni slaba... predvsem pa zagovarjam več svobode ter manj regulacije in omejitev na vseh področjih, večji pravni red (tiste omejitve ki ostanejo, je treba dejansko spoštovati) in veliko večjo osebno odgovornost na vseh področjih).

Cockta - 11.03.2015 - 08:47

Prebrala vse, tudi komentarje. Pravzaprav se strinjam z M.K., je pa žal kruta resnica to, da imamo v Sloveniji PREMALO delodajalcev, ki ustvarjajo delovna mesta in POŠTENO plačujejo svoje sodelavce za pošteno in korektno opravljeno delo, večina jih izkorišča do onemoglosti in za čimmanjšo plačo ( minimalna in mogoče še kaj malega ) - pa ne o tem, kako visoke prispevke imamo, kajti nominalno je strošek plače za delodajalca precej nižji kot npr. v Avstriji.

O javnem sektorju pa kdaj drugič....mimogrede samo to - nekateri dobesedno garajo za "porazne" plače, zelo dosti pa jih samo hodi v službo ( lahko tudi v dve naenkrat).

 

LP