v casu, ko se nisem bil zavezanec, sem opravil storitev, ki jo še nisem fakturiral. sedaj sem zavezanec. izstaviti moram racune. ali moram ddv obracunati ali ne?
irena - 21.05.2001 - 21:16
DDV moraš obračunati z tistim dnem,ko si prejel odločbo o vpisu v register zavezancev,saj si verjetno že prej prečkal tisto slavno mejo 5.000.000,00 SIT prihodka-torej obračunaj DDV.
ddv - 21.05.2001 - 22:10
ne nisem, ker sem se prostovoljno registriral.
ddv - 21.05.2001 - 22:11
ne nisem, ker sem se prostovoljno registriral. jaz sem mnenja, da mi ddv ni potrebno obračunati.
irena - 21.05.2001 - 22:16
DDV moraš obračunati,razen če lahko fakturo napišeš pred datumom ko si vpisan v register zavezancev.
Darinka - 22.05.2001 - 08:16
Račun je potrebno izstaviti v 8. dneh po opravljeni storitvi. Če tega nisi opravil pravočasno, moraš sedaj obračunati DDV ali pa če je še možno izstaviti datum s starim datumom (pazi, da bo vse OK).
MALI PRINC - 22.05.2001 - 08:52
Ker boš račune izstavil zdaj, ko si že davčni zavezanec, moraš po mojem mnenju obračunati DDV. lp
STRUPEK - 22.05.2001 - 12:37
Zopet nekaj strupeno mučkate. Pomemben je tudi datum opravljenih storitev in izdobave blaga in zato se namuči z antidatiranjem računov na obdobje, ko še nisi bil davčni zavezanec. Vendar pazi, ker je isti štos tudi pri prejetih računih, do kdaj ne smeš poračunati vstopnega ddv.
grenivka - 22.05.2001 - 20:16
Lepo bi bilo leta 2001 knjižiti IR v leto 1999 ali 2000 in se s tem izogniti osnovi davka na dobiček.
Krpan računa na prste
Izračunaj svoj dohodek - Cesarju pa le kar je cesarjevega. Davkoplacevalci.com
040 družbeniki
Izračunaj neto dohodka in dajatev pri družbeniku poslovodji. KRPAN RAČUNA NA PRSTE
DDV kalkulator
Hiter, enostaven izračun Cene brez DDV ali Cene z DDV za poljubno stopnjo DDV. Davkoplacevalci.com
irena - 21.05.2001 - 21:16
DDV moraš obračunati z tistim dnem,ko si prejel odločbo o vpisu v register zavezancev,saj si verjetno že prej prečkal tisto slavno mejo 5.000.000,00
SIT prihodka-torej obračunaj DDV.
ddv - 21.05.2001 - 22:10
ne nisem, ker sem se prostovoljno registriral.
ddv - 21.05.2001 - 22:11
ne nisem, ker sem se prostovoljno registriral. jaz sem mnenja, da mi ddv ni potrebno obračunati.
irena - 21.05.2001 - 22:16
DDV moraš obračunati,razen če lahko fakturo napišeš pred datumom ko si vpisan v register zavezancev.
Darinka - 22.05.2001 - 08:16
Račun je potrebno izstaviti v 8. dneh po opravljeni storitvi. Če tega
nisi opravil pravočasno, moraš sedaj obračunati DDV ali pa če je še možno
izstaviti datum s starim datumom (pazi, da bo vse OK).
MALI PRINC - 22.05.2001 - 08:52
Ker boš račune izstavil zdaj, ko si že davčni zavezanec, moraš po mojem mnenju obračunati DDV.
lp
STRUPEK - 22.05.2001 - 12:37
Zopet nekaj strupeno mučkate. Pomemben je tudi datum opravljenih storitev in izdobave blaga in zato se namuči z antidatiranjem računov na obdobje, ko še nisi bil davčni zavezanec. Vendar pazi, ker je isti štos tudi pri prejetih računih, do kdaj ne smeš poračunati vstopnega ddv.
grenivka - 22.05.2001 - 20:16
Lepo bi bilo leta 2001 knjižiti IR v leto 1999 ali 2000 in se s tem
izogniti osnovi davka na dobiček.