Prosim vas, da mi nekdo napiše koliko dni dopusta pripada delavci na podlagi delovne dobe ali pokojninske dobe
Hvala !
TAJDI - 26.01.2003 - 17:06
Poglej zakon o delovnih razmerjih - maj 2002.
Prvošolka - 26.01.2003 - 18:11
Nov zakon o delovnih razmerjih določa minimalni letni dopust najmanj 4 tedne. Sterejši delavec, invalid, dalevec z najmanj 60% telesno okvar in delavec, ki neguje in varuje otroka s telesno ali duševno prizadetostjo ima pravico do najmanj treh dodatnih dni dopusta. Vse ostale določbe so napisane v kolektivni pogodbi za vašo dejavnosti in se jih je potrebo držati, v kolikor so za delavca ugodnejše od zakona.
Prvošolka - 26.01.2003 - 18:12
Aja, nov zakon o delovnih razmerjih je stopil v veljavo s 1.1.2003.
Gaja - 27.01.2003 - 09:42
Mislim, da še vedno velja 0,5% za vsako pričeto leto dela, kar pomeni, da že iskalcu prve zaposlitve, ki se komaj zaposli, pri prvi plači pripada 0,5% dodatka za minulo delo. popravite me, če se motim.
Demy - 28.01.2003 - 10:37
Prav imaš Gaja
Tina - 30.01.2003 - 08:32
Glede na navede odgovore ti predlagam, da si nabaviš knjigo zakon o delovnih razmerjih pri založbi Uradnega lista. Prav ti bo prišlo glede na novo zakonodajo.
BRANKA : ------------------------------- Prosim vas, da mi nekdo napiše koliko dni dopusta pripada delavci na podlagi delovne dobe ali pokojninske dobe
Hvala !
Upokojensko delo po ZUTD-A/B
Izračunaj svoj dohodek - obračun začasnega ali občasnega dela upokojencev. Davkoplacevalci.com
040 družbeniki
Izračunaj neto dohodka in dajatev pri družbeniku poslovodji. KRPAN RAČUNA NA PRSTE
Študentsko delo do in od 01.02.2015 naprej
Izračunaj svoj dohodek - obračun študentskega dela. Davkoplacevalci.com
TAJDI - 26.01.2003 - 17:06
Poglej zakon o delovnih razmerjih - maj 2002.
Prvošolka - 26.01.2003 - 18:11
Nov zakon o delovnih razmerjih določa minimalni letni dopust najmanj 4 tedne. Sterejši delavec, invalid, dalevec z najmanj 60% telesno okvar in delavec, ki neguje in varuje otroka s telesno ali duševno prizadetostjo ima pravico do najmanj treh dodatnih dni dopusta.
Vse ostale določbe so napisane v kolektivni pogodbi za vašo dejavnosti in se jih je potrebo držati, v kolikor so za delavca ugodnejše od zakona.
Prvošolka - 26.01.2003 - 18:12
Aja, nov zakon o delovnih razmerjih je stopil v veljavo s 1.1.2003.
Gaja - 27.01.2003 - 09:42
Mislim, da še vedno velja 0,5% za vsako pričeto leto dela, kar pomeni, da že iskalcu prve zaposlitve, ki se komaj zaposli, pri prvi plači pripada 0,5% dodatka za minulo delo.
popravite me, če se motim.
Demy - 28.01.2003 - 10:37
Prav imaš Gaja
Tina - 30.01.2003 - 08:32
Glede na navede odgovore ti predlagam, da si nabaviš knjigo zakon o delovnih razmerjih pri založbi Uradnega lista.
Prav ti bo prišlo glede na novo zakonodajo.
BRANKA :
-------------------------------
Prosim vas, da mi nekdo napiše koliko dni dopusta pripada delavci na podlagi delovne dobe ali pokojninske dobe
Hvala !