Smo društvo in nismo davčni zavezanci. Na kateri člen se lahko sklicujemo, ko ddv ne zaračunamo?
Tina - 24.04.2008 - 08:02
DDV ni obračunan na podlagi 1.odstavka 94. člena ZDDV-1
Medo - 24.04.2008 - 08:32
V tem odstavku piše: davčni zavezanec je oproščen... Ali res sodi društvo pod ta člen?
p.š. - 24.04.2008 - 08:38
Navedeni člen je 100% pravilen - pri izdaji računov ga navajajo vsi mali davčni zavezanci ( vse GD in društva ), ki so oproščeni obračunavanja DDV, če v obdobju zadnjih 12 mesecev niso presegli oziroma ni verjetno, da bodo presegli znesek 25.000 eurov obdavčljivega prometa. lp
Medo - 24.04.2008 - 09:34
Ali moramo napisati datum opravljene storitve ali je dovolj datum izdaje fakture? Gledam 83. čl ZDDV-1 in tam ni navedeno, da je potrebno navesti datum opravljene storitve.
p.š. - 24.04.2008 - 09:48
Napišete lahko, kar želite, a obvezno je navajati samo prepisane podatke, kot ste jih že našli v 83.členu ZDDV-1 ( torej, kar ni predpisano, ni potrebno navajati ). lp
040 družbeniki
Izračunaj neto dohodka in dajatev pri družbeniku poslovodji. KRPAN RAČUNA NA PRSTE
DDV kalkulator
Hiter, enostaven izračun Cene brez DDV ali Cene z DDV za poljubno stopnjo DDV. Davkoplacevalci.com
Davčne knjige v elektronski obliki!
Edina slovenska davčna knjižnica v elektronski obliki. e-DELUX knjige
Tina - 24.04.2008 - 08:02
DDV ni obračunan na podlagi 1.odstavka 94. člena ZDDV-1
Medo - 24.04.2008 - 08:32
V tem odstavku piše: davčni zavezanec je oproščen... Ali res sodi društvo pod ta člen?
p.š. - 24.04.2008 - 08:38
Navedeni člen je 100% pravilen - pri izdaji računov ga navajajo vsi mali davčni zavezanci ( vse GD in društva ), ki so oproščeni obračunavanja DDV, če v obdobju zadnjih 12 mesecev niso presegli oziroma ni verjetno, da bodo presegli znesek 25.000 eurov obdavčljivega prometa.
lp
Medo - 24.04.2008 - 09:34
Ali moramo napisati datum opravljene storitve ali je dovolj datum izdaje fakture? Gledam 83. čl ZDDV-1 in tam ni navedeno, da je potrebno navesti datum opravljene storitve.
p.š. - 24.04.2008 - 09:48
Napišete lahko, kar želite, a obvezno je navajati samo prepisane podatke, kot ste jih že našli v 83.členu ZDDV-1 ( torej, kar ni predpisano, ni potrebno navajati ).
lp