Prosim če mi kdo pove kako knjižim blago, ki sem ga vzel iz prodajalne,za interno porabo, sedaj je na 6.
Žoržica - 20.12.2009 - 13:59
Enako, kot če bi ga prodali. Najprej v prihodek in obveznost za DDV, nato pa v strošek in terjatev za ddv.
*** - 20.12.2009 - 16:30
ali se "lastna poraba" to res pripozna kot prihodek?
L.. - 21.12.2009 - 10:57
Ta prihodek ima 12/76 in 71/66, kjer se " prihodek " izniči; lastna poraba pa je potem 4/22. Blago je potrebno razbremeniti iz skladišča
sila - 21.12.2009 - 12:20
Ta prihodek ima 12/76 in 71/66, kjer se " prihodek " izniči; lastna poraba pa je potem 4/22. --- NI PRAVILNO, KER IMATE DVOJNI STROŠEK-71 in 4, NIČ SE NE IZNIČI -
lastno porabo knjižite po nabavni vrednosti 71/66
L.. - 21.12.2009 - 14:06
Na žalost nam program in avtomatski prenosi ne dopuščajo druge možnosti, kot da imamo dvakrat stroške in enkrat prihodek.
MARKO - 21.12.2009 - 18:41
Morate zamenjati programerja. Če vam davčna ugotovi dvakrat knjižene stroške vam bo povečala davčno osnovo , plačali boste tudi zamudne obresti.
julka - 22.12.2009 - 12:53
Pa zakaj konto 71/66. Iz 66 se že vzame, strošek pa se knjiži kamor "paše". Če boste blago podarili je reprezentanca, če gre za naprimer registratorje, ki jih prodajate pa je 40. Če je na 71 se izniči pregled v doseženi razliki v ceni pri bilanci.
Krpan računa na prste
Izračunaj svoj dohodek - Cesarju pa le kar je cesarjevega. Davkoplacevalci.com
040 družbeniki
Izračunaj neto dohodka in dajatev pri družbeniku poslovodji. KRPAN RAČUNA NA PRSTE
Študentsko delo do in od 01.02.2015 naprej
Izračunaj svoj dohodek - obračun študentskega dela. Davkoplacevalci.com
Žoržica - 20.12.2009 - 13:59
Enako, kot če bi ga prodali. Najprej v prihodek in obveznost za DDV, nato pa v strošek in terjatev za ddv.
*** - 20.12.2009 - 16:30
ali se "lastna poraba" to res pripozna kot prihodek?
L.. - 21.12.2009 - 10:57
Ta prihodek ima 12/76 in 71/66, kjer se " prihodek " izniči; lastna poraba pa je potem 4/22.
Blago je potrebno razbremeniti iz skladišča
sila - 21.12.2009 - 12:20
Ta prihodek ima 12/76 in 71/66, kjer se " prihodek " izniči; lastna poraba pa je potem 4/22. --- NI PRAVILNO, KER IMATE DVOJNI STROŠEK-71 in 4, NIČ SE NE IZNIČI -
lastno porabo knjižite po nabavni vrednosti 71/66
L.. - 21.12.2009 - 14:06
Na žalost nam program in avtomatski prenosi ne dopuščajo druge možnosti, kot da imamo dvakrat stroške in enkrat prihodek.
MARKO - 21.12.2009 - 18:41
Morate zamenjati programerja. Če vam davčna ugotovi dvakrat knjižene stroške vam bo povečala davčno osnovo , plačali boste tudi zamudne obresti.
julka - 22.12.2009 - 12:53
Pa zakaj konto 71/66. Iz 66 se že vzame, strošek pa se knjiži kamor "paše". Če boste blago podarili je reprezentanca, če gre za naprimer registratorje, ki jih prodajate pa je 40. Če je na 71 se izniči pregled v doseženi razliki v ceni pri bilanci.