krpan in druščina postani član

Naslov teme: tovorno električno vozilo

2251  18.09.2026 - 12:17h / Ostalo / Avtor: brina / 567 / 9

Pozdravljeni,

kupili smo tovorno električno vozilo (N1), katerega bo delavec uporabljal tudi v zasebne namene.
Kako je z boniteto in vsem ostalim, prvič se srečujem s tem in nihče ne zna odgovoriti na to vprašanje, 
že vnaprej hvala vsem za pomoč
lp,  

tara - 18.09.2026 - 13:00

boniteta je, saj predstavlja možnost uporabe vozila v privat namene ugodnost v naravi. Znesek bonitete se določi na podlagi primerljive tržne cene (npr. tržni najem vozoila) oz. če primerljive tržne cene ni mogoče določiti, se boniteta določi na podlagi stroška, ki je nastal pri delodajalcu (amortizacija, gorivo, zavarovanje ...)

Teja - 20.09.2026 - 10:10

BONITETE NI, OZIROMA JE NULA

Marica Marija - 18.09.2026 - 13:02

glede bonitete vam je že tara povedala, kaj pa mislite z "vsem ostalim" pa povejte natancneje, kaj vas zanima.

brina - 18.09.2026 - 14:09

če prav razumem-  boniteta za električno tovorno vozilo se obračunava enako kot za vozila na druga goriva.

 

aba - 18.09.2026 - 14:47

Boniteta za električno vozilo je , ampak 0. 

MM - 18.09.2026 - 20:04

Boniteta he 0, morate pa za privat kilometre obračunati DDV

brina - 21.09.2026 - 07:48

boniteta za osebna vozila ja 0 do leta 2029 kaj pa za tovorna električna vozila, 

tara - 21.09.2026 - 13:22

za tovorna električna vozila veljajo splošna pravila glede vrednotenja bonitet in ne veljajo pravila, ki veljajo za osebna motorna vozila (električna)!

žana - 22.09.2026 - 07:31

tudi mene zanima za električno tovorno vozilo, če ga delavec uporablja v zasebne namene. Tu pišete enkrat je boniteta nula enkrat se obračuna po splošnih pravilih bonitet. Kaj je pravilno?