krpan in druščina postani član

Naslov teme: PREJET RAČUN IZ IRSKE ZA DI

2359  09.10.2026 - 10:42h / DDV / Avtor: mary / 77 / 4

Pozdravljeni,

prejeli smo račun iz Irske za DI , gor napisani obe davčni št. (IE in SI) ,vendar nam je dobavitelj obračunan DDV ( 22%) ter na računu spodaj je navedena klavzula :

"EU SPECIFIC. INTRA- EU , A CROSS- BORDER TRANSACTIONWHERE THE SELLER COLLECTS TAX IN ITS OWN COUNTRY IN THE EU AND MONITORS DISTANCE SALE THRESHOLDSIN THE SHIP TO COUNTRY  -  Čezmejna transakcija znotraj EU, pri kateri prodajalec obračuna davek v svoji državi članici EU in spremlja mejne vrednosti za prodajo na daljavo v državi prejemnici blaga.“

praviloma bi morali narediti mi samoobdavčitev ,vendar sedaj smo v dilemi ali narediti samoobdavčitev in irski DDV upoštevati kot naš strošek ..., (ddv cca 50 eur ) ??

PROSIM ZA PRIMERE IZ PRAKSE ????
HVALA 

mary - 09.10.2026 - 14:22

se opravičujem ,ker smo v dilemi , vendar ali še nobeden ni imel takega primera? , ????
ali pa je to samo učinek že petka ,da ste že vsi frej..?.????????
 

zik - 09.10.2026 - 15:05

Mogoče nimajo pojma, da je razlika med prodajo B2B ali B2C in so vam napačno izdali račun B2C. Tretirali so vas kot fizično osebo in vam izdali račun z 22% slovenskim DDV. Račun je napačno izdan.
Upam, da ste pravilno označili, da ste pravna oseba, in jim podali svojo VAT št. oz. preverili, da niso slučajno kje navajali, da poslujejo mednarodno le B2C (nabavnikom se to ne da preverjat). Če ste vse to preverili/upoštevali, prosite za popravek računa in je še upanje, da vam popravijo račun.
Furs robotek trdi: Dokler nimate pravilno izdanega računa, transakcije ne smete evidentirati v evidence DDV. 

V praksi pa je popravljen račun zelo težko dobiti.
 

zik - 09.10.2026 - 15:14

Spregledala sem tale podatek o SI številki. Najprej preverite in povejte ali je SI VAT številka veljavna v VIES? Potem je pa to lahko navaden prejeti račun s SLO DDV gor in ga vnesete isto kot katerikoli račun prejet od slovenskega davčnega zavezanca.

Simbi - 09.10.2026 - 16:12

Jaz pa mislim, da je lahko SI DDV na tem računu le v primeru, če gre za dobavo blaga, ki je bilo odposlano iz slovenskega skladišča.
Če je blago prispelo iz Irske, DDVja na računu ne bi smelo biti.
Če se motim, me bo kdo popravil