krpan in druščina postani član

Naslov teme: NEPRAVILNO IZSTAVLJENI RAČUNI

387  28.08.2000 - 12:40h / Ostalo / Avtor: MARJETKA / 62 / 15

Zanima me kaj storiti z nepopolnimi računi ( ne vsebujejo vseh podatkov iz 34.člena ZDDV)in le te stranka noče popraviti(so že plačani) imajo pa obračunan DDV. Kako jih zavesti v davčno knjigo?Ali naj DDV zavedem kot neodbitni, ali računa sploh ne zavedem v davčno knjigo ker le ta ni pravilen?

Pionirček - 28.08.2000 - 12:50

Mi takih računov ne knjižimo v knjigo prejetih računov.DDV pa prikažemo kot "DDV ki ni davčno priznan".Moraš pa "težiti", da ti pošljejo račun v skladu s 34.čl.ZDDV,v večini primerov to tudi storijo.

Živel 4.september (moj praznik )!

pokraculja - 28.08.2000 - 13:20

V knjigo jih vpišete, DDV pa je neodbiten.

Pionirček - 28.08.2000 - 13:27

Oprosti pokraculja, kako boš pa to dopovedala davčnemu inšpektorju.Če knjižiš DDV kot neodbiten potem prikažeš celotni znesek računa kot strošek.
Ma ti bo inšpektor rekel "Malo morgen".Pa brez zamere.

STRUPEK - 28.08.2000 - 13:41

Pionirček, vpis v knjigo prejetih računov za evidence DDV še ne pomeni opredelitve knjiženja v glavno knjigo.
Saj bo boljše, še malo pa boš mladinec in se boš lahko vljučil v LSD.

pokraculja - 28.08.2000 - 17:01

DDV knjižiš kot poslovno nepotrebni strošek oz. davčno nepriznan!
Mi se zelo trudimo, da je takih nepopolnih računov čim manj!

Barbi - 28.08.2000 - 14:17

Se strinjam! V DDV evidenci kot neodbitni davek, v glavni knjigi s tem nimaš prikazanega davka in ga knjižiš kot strošek.

uršika - 28.08.2000 - 14:49

Imate srečo, da vam lastniki podjetja neodbitni DDV ne odbijejo od zaslužka, ko ga tako lepo puščate v državni blagajni.

Barbi - 28.08.2000 - 14:58

No ja, pri meni je večina takih računov ravno tistih, ki mi jih prinesejo oni. Več kot prositi (in 100 x že razložiti!) pa ne morem....,naprej si morajo pripisati svoji šlampariji..

uršika - 28.08.2000 - 15:10

Neodbitni DDV bo potrebno pri obračunu davka od dobička šteti kot davčno nepriznani strošek. Se pridružujem mnjenju tistih, ki gledajo malo širše, tudi če so samo Pionirči.

Pepica - 28.08.2000 - 17:09

Sem s.p. in sem v takšnih primerih celoten znesek (vključno z neodbitnim DDV) knjižila pod stroške. Imela sem kontrolo, pa ni inšpektorica nič rekla, da je narobe?!
Hvala za odgovor.

Paula - 28.08.2000 - 17:44

Bravo. To sem želela slišati. Tudi zame je DDV, ki si ga nismo mogli odbijati, davčno priznan odhodek - posledica opravljanja dejavnosti.

LP

ASA - 28.08.2000 - 17:50

Ste mu probali zagroziti z dacarji. Če je on tak davek upošteval pri obračunu DDV je prav tako storil prekršek, kot če bi ga vi odbili. Mačo mu zagrozite! To lahko stane vas ali njih ali pa celo oba.

sax - 29.08.2000 - 13:50

Ali ste v večini v službi na davčni ali kaj, da tako zagovarjate tezo, da je DDV, ki bi si ga lahko odbijali pa si ga iz takšnih ali drugačnih razlogov niste, davčno priznan strošek ali ne.Lepo prosim, če mi poveste v katerem zakonu (davek od dobička,ZDDV ?) to piše. Nikjer ne zasledim člena, da bi bil neodbitni DDV davčno nepriznan strošek.
Moje mnenje je naslednje - zelo na kratko:
odbijanje DDV je po zakonu o DDV pravica ne pa dolžnost in če te pravice ne izkoristimo je pač ne. Pri nas dajemo neodbitni DDV na davčno priznane odhodke

MARTIN KRPAN - 29.08.2000 - 13:57

Veš, sax, davkoplačevalci še vedno "umirajo" ob mnenjih iz MF in DURS-a in jih upoštevajo strogo in slepo. Res je (mislim, da MF) izdalo takšno mnenje in ga očitno brdavsi upoštevajo pri davčnih pregledih. Sicer pa, da boš vedel, kje smo: še ni minilo nekaj let, ko je brdavs pri naši stranki hotel nekaj drugače narediti oz. je izpodbijal naše prikazovanje podatkov. Ko smo se skoraj skregali, pa nas je vprašal, kje to v IKS-u piše. In ko smo mu pokazali, je bilo vse lepo in prav. Brez komentarja.
Drugače se strinjam s tvojim mnenjem, mi tudi delamo tako. Ali bolje rečeno, tako dolgo gnjavimo za pravilne račune, da nam tega ni treba delati (pomeni, da vse vstopne davke, ko imamo pravico do njih, odbijamo).

skitnica - 29.08.2000 - 12:30

kako smo aktivni pri taki banalni nepravilnosti-zelo lepo bi bilo, če bi vsi zavezanci za DDV ( oziroma odgovorne osebe v družbah ) enkrat spoznali, da smo vsi v istem košu in izvajali ZDDV in to ne samo v 34.členu, dosledno in s tem olajšali medsebojno delo in seveda dacarjem onemogočili izživljanje pri malih nepravilnostih in bi se lahko ukvarjali z velikimi nepravilnostmi - utajevalci.. ha,ha.. ali niso to želje nas vseh
črncev-davkoplačevalcev ?