Slišla sem, da bo potrebno po novem oddajati ddv-o obrazec preko E-davkov? Kdaj začne to veljat?
J.G. - 06.05.2008 - 17:40
Po moje ste pomešali z določili ZDavP-2 .. glej nadaljevanje..
Izkazovanje davčnega odtegljaja v obračunu davčnega odtegljaja individualno po posameznem davčnem zavezancu
Zakon o davčnem postopku – ZDavP-2 (Uradni list RS, št. 117/06) v tretjem odstavku 31. člena določa, da so plačniki davka dolžni voditi evidence po posameznem davčnem zavezancu o dohodkih ter o odtegnjenih davkih in druge za pobiranje davkov potrebne evidence, določene z ZDavP-2 ali zakonom o obdavčenju. Po določbah 57. člena ZDavP-2 plačnik davka izračuna davčni odtegljaj v obračunu davčnega odtegljaja, katerega mora predložiti pristojnemu davčnemu organu na način in v rokih, predpisanih z zakonom. V skladu s prehodno določbo 407. člena ZDavP-2 se davčni odtegljaj v obračunu davčnega odtegljaja začne izkazovati individualno po davčnem zavezancu najpozneje s 1. julijem 2008.
Vir: Durs
novinc - 06.05.2008 - 18:06
Za DDV pa najkasneje s 1.1.09.
J.G. - 07.05.2008 - 08:32
se strinjam z novincem, ampak trenutno se bolj mudi z REKi.
Zanesljive davčne rešitve
Ravnovesje znanja in izkušenj - pravi partner za vse davčne izzive. Bilans.si
040 družbeniki
Izračunaj neto dohodka in dajatev pri družbeniku poslovodji. KRPAN RAČUNA NA PRSTE
DDV kalkulator
Hiter, enostaven izračun Cene brez DDV ali Cene z DDV za poljubno stopnjo DDV. Davkoplacevalci.com
J.G. - 06.05.2008 - 17:40
Po moje ste pomešali z določili ZDavP-2 .. glej nadaljevanje..
Zakon o davčnem postopku – ZDavP-2 (Uradni list RS, št. 117/06) v tretjem odstavku 31. člena določa, da so plačniki davka dolžni voditi evidence po posameznem davčnem zavezancu o dohodkih ter o odtegnjenih davkih in druge za pobiranje davkov potrebne evidence, določene z ZDavP-2 ali zakonom o obdavčenju. Po določbah 57. člena ZDavP-2 plačnik davka izračuna davčni odtegljaj v obračunu davčnega odtegljaja, katerega mora predložiti pristojnemu davčnemu organu na način in v rokih, predpisanih z zakonom. V skladu s prehodno določbo 407. člena ZDavP-2 se davčni odtegljaj v obračunu davčnega odtegljaja začne izkazovati individualno po davčnem zavezancu najpozneje s 1. julijem 2008.
Vir: Durs
novinc - 06.05.2008 - 18:06
Za DDV pa najkasneje s 1.1.09.
J.G. - 07.05.2008 - 08:32
se strinjam z novincem, ampak trenutno se bolj mudi z REKi.