Naslov teme: Potni nalogi-lastno vozilo
6788 16.09.2008 - 16:06h / Ostalo / Avtor: Noel / 194 / 15
Zanima me, kako delate vi. Portni nalog: zaposleni gre z lastnim vozilom. Ali v tem primeru pišete tudi registrsko število na potne naloge?
Slišala sem različna mnenja. Vem, da je to treba za službena vozila. Za lastna se mi zdi pa malo...
Hvala za mnenja, LP Noel






- 16.09.2008 - 20:20
...mimo.
Matjaž K - 17.09.2008 - 06:44
Glede na spodaj navedena določila uredbe menim, da je priporočljivo vrsto prevoza odrediti čim bolj natančno-določno (in reg. št. je eden izmed "določnih identifikatorjev").
5. člen
(prevoz na službenem potovanju)
...(4) Povračilo stroškov prevoza na službenem potovanju se ne všteva v davčno osnovo, če je dokumentirano s potnim nalogom in z računi. Iz potnega naloga mora biti razvidna odobritev delodajalca za posamezno vrsto prevoza.
Uredba sicer nalaga odreditev (samo) vrste prevoza (tj. vlak, letalo, lasten avto, služben avto, najet avto, podmornica ;-) ), ampak "za ziher" bi jaz pri odreditiv prevoza z lastnim vozilom na PN napisal tudi reg. št.
lp
Noel - 17.09.2008 - 08:37
Hi hi hi Matjaž K, ča bi bila podmornica sploh ne bi bilo problemov:
1. nima registrske in
2. bi imeli samo eno
(malo za hec)
Zdaj pa zares hvala za pojasnilo. Zaposleni bodo itak bentili, ampak sej bodo samo enkrat, ko bodo dali registrsko. Če jo pa kašen prav ne bo hotel dat, bo pa potni brez.
Lep dan,Noel.
sila - 17.09.2008 - 08:59
Tako razmišljamo zato, ker PN pišemo "za nazaj" po opravljenem potovanju. PN bi morali dobiti pred odhodom na pot in bi bile izpolnjene vse rubrike z vsemi žigi in podpisi.
Noel - 17.09.2008 - 13:16
Deloma s strinjam z vsemi. Po eni strani, mi je "mimo" (kot je nekdo komentiral) pisat registrsko številko na potni (vsaj z vidika kontrol), po drugi strani pa pride še kako prav, v primeru prometne (še bolj pa če je avto fantov ali možev itd.).
Sila... imaš prav, ampak kje na predtiskanem obrazcu za Nalog za službeno potovanju pa je rubrika za registrsko številko?Jaz je ne vidim.
LPNoel
J.G. - 17.09.2008 - 08:50
Jst tudi ne bi dala registrske. V končni fazi se danes lahko vozim s svojim avtom, jutri pa avtom od fanta, ker je lep in opran in morda tudi natankan .. pa kaj to koga briga: pomembno je, da je iz potnega naloga razvidno, da gre za ZASEBNO (ne nujno osebno) vozilo, pomemben pa je tudi namen poti - s tem se ukvarjam bistveno več.
Vedno sem proti razkrivanju preveč podatkov. Mimogrede, tudi starosti ne delim preveč rada.
- 17.09.2008 - 12:41
Se povsem strinjam z JG.
Tokrat Matjaž pretirava : če cesar zahteva samo podatek o vrsti prevoza, bo dobil samo tega.
Za povrh : Vsi podatki imajo smisel, če jih preverjamo - če se jih da preverjati. Potemtakem bi moral vsak pripeljati avto na preverbo, direktor pa bi moral pregledati prometno in dokaze o lastništvu, preden podpiše potni nalog.
prva Brina - 17.09.2008 - 13:03
Strinjam se, da zahtevajo velikokrat precej banalnih podatkov, vendar pa ne ocenjujem da navedba registrske številke na PN ni banalni podatek, posebno še, če izdaš PN pred odhodom na pot in ga uporabiš tudi v primeru nezgode na poti.
LP
- 17.09.2008 - 13:25
Kaj pa ima reg.št. opraviti s firmo, če ima zaposleni nezgodo?
xs - 18.09.2008 - 11:17
če imate potni nalog in imate prometno nesrečo, mogoče lahko od firme zahtevate kako odškodnino ?
oziroma dokazujete da ste imeli nesrečo pri delu? Ni neumno pisat na potni nalog s katerim prevozom greš in mi to tudi delamo. Imamo službena vozila in privat vozila in za vsa uporabljamo isti sistem - navedba registracije vozil.
- 18.09.2008 - 11:30
"če imate potni nalog in imate prometno nesrečo, mogoče lahko od firme zahtevate kako odškodnino ?
oziroma dokazujete da ste imeli nesrečo pri delu?"
Če v firmi ne vedo, da ste bili v času nesreče na službenem potovanju, vam tudi reg.št. nič ne pomaga.
Nesreča na delu je tudi, če vas na službeno pot pelje sin v svojem avtu ali taksi.
valat - 17.09.2008 - 14:06
Matjaž ni pretiraval - samo priporočal je navedbo registrske. Če menite drugače, je ne pišite.
Jaz jo pišem.
Lep pozdrav!
ana - 18.09.2008 - 11:14
Na nekem seminarju so priporočili navedbo registrske št., ker mora biti avto registriran na osebo na katero se potni nalog nanaša. V kolikor je avto "sposojen" potem vam tudi ne pripada kilometrina razen, če imate pooblastilo od lastnika avta.
- 18.09.2008 - 11:35
" ker mora biti avto registriran na osebo na katero se potni nalog nanaša. V kolikor je avto "sposojen" potem vam tudi ne pripada kilometrina razen, če imate pooblastilo od lastnika avta."
Rad bi videl s predpisi podprto utemeljitev - zlasti glede izjeme s pooblastilom?
Ali je imel kdo primer, da so se davkarji spotaknili ob nezapisane reg.št. ali pa naj bi bili spet računovodje in davčni svetovalci bolj papeški od papeža? lp
sila - 18.09.2008 - 12:47
Spoštovani "neznani/a"- včasih se mi vaše pikre pripombe ne zdijo dobre, včasih me pripravijo k razmišljanju - vsaka stvar je za nekaj dobra. V zvezi z registrskimi številkami bi pa napisala - za vsak slučaj ima ....