Naslov teme: Kdaj sprememba ddv obdobja?
7893 07.11.2008 - 12:54h / DDV / Avtor: ddv / 87 / 17
Prosim za vaše mnenje:
zavezanec vstopi v sistem ddv 4.7.07. V preteklem koledarskem letu ne doseže 210.000 eur.
Kdaj postane njegovo davčno obdobje koledarsko trimesečje?
S 1.7.08 ali 1.10.08?
Hvala za vaša mnenja in pomoč. Imam namreč težave z razumevanjem 89. člena ZDDV-1.






- 07.11.2008 - 14:58
S 1.10. Začetek prvega trimesečja po preteku polnih 12 mesecev.
J.G. - 07.11.2008 - 17:36
Se ne strinjam.
Menim, da nastopi 1.7.08.
156. člen PZDDV-1 (Davčno obdobje) (1) Davčno obdobje je obdobje od prvega do zadnjega dneva v koledarskem mesecu oziroma od prvega do zadnjega dneva v koledarskem trimesečju.
- 07.11.2008 - 18:26
Najprej mora miniti polnih!! 12 mesecev, to je 3.7.08. Začetek naslednjega trimesečja je 1.10., do takrat je "silom prilik" še enomesečnik. lp
J.G. - 07.11.2008 - 21:25
Kje piše "polnih"?
- 08.11.2008 - 08:23
Ne piše "polnih", niti ne piše "skoraj ali približno" : 11 mesecev in 28 dni pač ni 12 mesecev.
V ZDR je recimo določen odpovedni rok en mesec. Ne piše polni - a potem je lahko tudi manj? lp
J.G. - 08.11.2008 - 20:34
zdr in ddv ne gre enačiti v tem delu definicij.
Dejstvo je, da je davčno obdobje koledarski mesec ali koledarsko trimesečje. Koledarski mesec je v pravilniku definiran od prvega do zadnjega dne v mesecu. In nikjer ne piše, da je mesec od 4. v mesecu do 3. v prihodnjem mesecu. Mesec je od prvega do zadnjega. Če nisi identif. od prvega v mesecu( ampak od npr. 4.), je prvi koledarski mesec pač od 4. do zadnjega v mesecu.
analogijo najdemo v stavku: davčni zavezanec, ki v koledarskem letu ni presegel ...
Koledarsko leto pomeni od 1.1. do 31.12.. In če nisi bil ident. celo leto, pač pomeni od datuma identif. do 31.12. .. (in ne ustrezno število dni v naslednjem koledarskem letu zato, da bo izpolnjen kriterij eno celo koledarsko leto)..
neimenovani, če se ti da še pokomentirati, bom vesela.
- 09.11.2008 - 20:50
Zmeraj za komentarje:
"Dejstvo je, da je davčno obdobje koledarski mesec."
Tako je predpisano, večinoma je res, ravno v štartu pa ne, ker je prvo davčno obdobje samo od datuma IDŠT do konca meseca. To seveda pomeni, da davčna ta predpis že od nekdaj krši - morala bi zavezance identificirati s prvim v mesecu!
Izjemoma tokrat davčno zagovarjam - v tem primeru davčna ravna smiselno, čeprav nesmiselni predpis terja drugače!
Po analogiji lahko potem tudi sklepamo, da še en nesmisel (po 12 polnih! mesecih) smemo obiti, ker je bolj smiselno ( se strinjam !) - po 12 davčnih obdobjih.
Kakšno stališče ima davčna? Ni imel nihče takega primera? LP
- 09.11.2008 - 21:23
Še dodatno vzporedno vprašanje:
Prostovoljni vstop 20.1.07. Prvi možni datum izstopa (60 mesecev) - 1.1 ali 20.1.12? LP
J.G. - 10.11.2008 - 08:17
Spet moje mnenje: 31.12. je prvi možen datum za izstop.
- 10.11.2008 - 09:13
J.G. :
-------------------------------
Spet moje mnenje: 31.12. je prvi možen datum za izstop.
Me veseli debata : vsaj na 1.1. pristani!
Obračun mora narediti na dan pred prenehanjem. Če bi bilo prenehanje 31.12, pomeni, da celo po Tvojem tolmačenju ne bi bilo 60 mesecev (za 31.12. ne bi obračunaval DDV). lp
PS Škoda, da so Matjaža ugrabili pirati, ko se nič ne oglasi, čeprav je obljubil.
ddv - 10.11.2008 - 08:12
stališče davčne: 1.10.08 - nikjer zapisano
hvala za komentarje vsem. Sporočim, kaj bo.
Bodec - 08.11.2008 - 09:38
Imam primer, kjer ima firma, ustanovljena aprila 2007, mesečni promet cca. 3.000 eur, pa je še vedno mesečni zavezanec za obračun DDV. Najbrž bodo na DURS-u obdobje popravili s 1.1.2009.
AJIVA - 09.11.2008 - 09:35
ddv :
-------------------------------
Prosim za vaše mnenje:
zavezanec vstopi v sistem ddv 4.7.07. V preteklem koledarskem letu ne doseže 210.000 eur.
Kdaj postane njegovo davčno obdobje koledarsko trimesečje?
S 1.7.08 ali 1.10.08?
Hvala za vaša mnenja in pomoč. Imam namreč težave z razumevanjem 89. člena ZDDV-1.
KAJ SE SEKIRATE, POGLEKTE V E-DAVKE VAM TOČNO NAPIŠE ZA KATERO OBDOBJE MORATE ODDATI OBRAČUN
LP
Koka - 09.11.2008 - 11:10
V vašem primeru boste prvi trimesečni obračun ddv oddajali v mesecu aprilu 2009. Za januar 2009 vam ali ne bodo poslali obrazca ali pa se vam v e-davkih ne bo odprl obrazec za obračun.
jelčy0 - 09.11.2008 - 12:24
Prvo koledarsko trimesečje se začne s prvim trimesečjem, ki sledi mesecu, v katem je bilo končano obdobje prvih 12 mesecev....
V Vašem primeru 04.07.2008 se konča vaše 12 mesečno obdobje ( ob predpostavki da ne presegate 210.000,00 eur) se vam tromesečno obdobje začne 01.10.2008, vsaj jaz tako razumem, sicer če ste na e-davkih se vam bo tako odprlo novo obdobje s 01.10.2008(torej okt+nov+dec/2008 ,datum poročanja za ta ddv: 31.01.2008) dalje, če pa ne ,pa potipajte na e-davke oz mf durs....pa vam bodo že prav svetovali.....
Prva Brina - 09.11.2008 - 12:30
Se strinjam z jelči in iz prakse priporočam, da jih takoj po 1.10 spomnte, da ste izpolnili pogoj za trimesečno obdobje - pri moji stranki so spremenili na e-davkih šele po urgenci.
jelčy0 - 09.11.2008 - 12:33
Kar se tiče komentarja G. Bodeca , pa mu priporočam da pokliče na davčno, ker mu že zdavnaj ni treba poročat mesečno, so verjetno pozabili na njega,kot na mnoge druge..... se veste davčna ma zmeri prav*** ali pa tud ne???