Koliko je minimali bruto za šifro 40 ( lastnika podjetja ki si izplačuje plačo) in kje se ta podatek najde.
Hvala!
virineja - 02.03.2009 - 19:11
Najnižja pokojninska osnova v neto znesku je objavljena v Uradnem listu, zadnja je bila objavljena 23.02.2009 in velja od 24.02.2009 (535,91€). Za preračun v bruto znesek upoštevate povprečno stopnjo prispevkov in davkov - zaenkrat je še 35,05%. S preračunom dobite bruto najnižjo pokojninsko osnovo od katere plačujte prispevke v višini 825,11€.
Upokojensko delo po ZUTD-A/B
Izračunaj svoj dohodek - obračun začasnega ali občasnega dela upokojencev. Davkoplacevalci.com
040 družbeniki
Izračunaj neto dohodka in dajatev pri družbeniku poslovodji. KRPAN RAČUNA NA PRSTE
Študentsko delo do in od 01.02.2015 naprej
Izračunaj svoj dohodek - obračun študentskega dela. Davkoplacevalci.com
virineja - 02.03.2009 - 19:11
Najnižja pokojninska osnova v neto znesku je objavljena v Uradnem listu, zadnja je bila objavljena 23.02.2009 in velja od 24.02.2009 (535,91€). Za preračun v bruto znesek upoštevate povprečno stopnjo prispevkov in davkov - zaenkrat je še 35,05%. S preračunom dobite bruto najnižjo pokojninsko osnovo od katere plačujte prispevke v višini 825,11€.