krpan in druščina postani član

Naslov teme: REK 1-NUJNO

6338  22.09.2009 - 10:07h / Ostalo / Avtor: sara / 72 / 20

Prosim, da mi pomagate. Primer:

 

delodajalec izplača neto plačo 15. 9. prispevke plača 25.9.2009. Oddamo rek 15.9.2009 samo datum izplačila, plač. prispevkov je prazno. I rek je dan tako, da so prispevki samo obračunani plačani pa nič. 25.9. oddamo rek še enkrat, št. 2 in navedemo še plačilo prispevkov in i rek tudi plačani.

Na dursu smo mi rekli, da to ni pravilno, da se odda vse 15. plač. neto in prispevkov, delodajalcu pa potem do dejanskega plačila prispevkov itak tečejo zamudne obresti??

kako delate vi? hvala

saža - 22.09.2009 - 10:19

Mi nismo imeli še takega primera, vendar je najbrž isto kot za DDV, oddati ga moraš konec meseca, plačilo pa tudi, če ni potem tečejo zamudne obresti, tako da jim moraš nakazati še to.

Irena - 22.09.2009 - 10:24

Drži, na dursu imajo prav. Že nekaj časa je izplačilo neto plač in prispevkov na isti dan.

VIKA - 22.09.2009 - 10:26

Jaz oddam rek takrat, ko je izplačan neto in sicer ga v celoti izpolnim, torej tudi datum plačila prispevkov in me nič ne briga, če jih takrat tudi dejansko plačajo. Ko mi je enkrat ena referentka težila, da to ni prav, sem ji jasno in glasno povedala, da če misli, da nimam na svetu drugega dela, kot 5 x isti rek pošiljat, da me lahko pri priči zaprejo, ampak pod nobenim pogojem ne bom tako delala! Konec, amen, šlus. Pa saj nismo opice, da se bo kar naprej nekdo norca delal iz nas.

sara - 22.09.2009 - 11:13

Punce, hvala ampak mene še vedno zanima kaj je prav. še kdo?

sp - 22.09.2009 - 11:33

Jaz delam tako kot Vika, 15. vse oddam če plačajo kasneje pa jim itak tečejo obresti. Še nikoli me ni noben klical da kaj ni v redu.

MIRA - 22.09.2009 - 12:29

ne navodila pa so drugačna, najprej se odda rek-1 brez datuma plačila prispevkov, potem pa ponovno popravek rek-1 na datum ko so prispevki dejansko plačani

Franc - 22.09.2009 - 12:31

Enako kot VIKA in ni problemov.

sara - 22.09.2009 - 12:45

Strinjam se z miro, takšna so navodila. Še kdo?

sara - 22.09.2009 - 12:46

Oz. ne popravek ampak delno plačilo?!

Nada - 22.09.2009 - 13:06

Strinjam se z Viko. Kaj me briga, kdaj bo mojih 20 strank plačalo prispevke, glavni je datum izplačila neta. Da bi pošiljala popravke? Pa saj nisem življenja na loteriji dobila. Kdo me bo pa plačal? Moje stranke, ki nimajo sredstev za prispevke?

? - 22.09.2009 - 14:04

Predpisano je, kot pravi Mira.

Če pa durs tolerira oz. celo zahteva drugače, naj napišejo!!

B - 22.09.2009 - 14:45

Če označite na REK-1, da so prispevki plačani, čeravno niso, potem je Irek-1 napačen.

copka - 22.09.2009 - 16:37

Na prvem REKu napišem enak datum plačila prispevkov kot je izplačilo neto plače; izpolnim tudi ireke. Če plačajo prispevke kasneje, dam popravek do 30 dni in samo popravim datum plačila prispevkov. Priložim tudi kratko pojasnilo, da so bili prispevki plačani kasneje kot je bilo predvideno. Na ta način je sicer malo več dela, toda pri davčni nikoli ne veš, kdaj bodo začeli kakšno stvar kontrolirati in potem ...

Bodec - 22.09.2009 - 21:05

Nehajte komplicirat, delajte tako kot Vika pa bo vse v redu!

ANTEJA - 23.09.2009 - 06:36

Mi delamo tudi tako, kot je navedla copka. Ta način se mi zdi najbolj pravilen.

copka - 23.09.2009 - 07:29

Kompliciranje gor ali dol, dejstvo je, da so v primeru, če se REK ne popravi, na davčno posredovani napačni podatki. Kdo je odgovorna oseba za sestavo obrazca, je na obrazcu napisano; sankcije pa si lahko vsak pogleda v zakonu o davčnem postopku.

VIKA - 23.09.2009 - 07:49

Razmišljam tako kot Nada. Kdo mi bo plačal dvojno delo? Ampak problem je v tem, da komaj da izvemo, kdaj so ti naši pacienti izplačali neto, kaj šele, da bi vedeli, kdaj plačajo prispevke! Morda čez en mesec ali še kasneje. Moje stališče je, da se pustim do neke mere zajebavat, naprej pa ne. Imela sem že izkušnjo, ko mi je inšpektor nekaj težil, ampak sem ga z vprašanji, če smo še vedno vsi živi in zdravi in v tem smislu naprej prepričala, da se gre oslarije, ki nikomur ne koristijo. Računovodje, ki ste bogovi v svoji lastni firmi, se lahko igrate in delate tako, kot so si tvorci predpisov zaželeli, mnogi pa imamo tudi nekaj pameti v glavi in predvsem nimamo časa za neumnosti.

mr - 23.09.2009 - 07:41

Tako, kot delate pri vas, je povsem v skladu z zanekrat še veljavnimi (vendar malo "norimi") navodili DURS. Prav zanima pa me, če so na DURS-u sploh zmožni ugotavljati, da podatki i-rekov in prilivov niso usklajeni. Že ob navadnem "zapiranju" kumulativnih rek-ov in plačil imajo težave, le kako sedaj ugotavljajo, da jim datumi pri i-rekih niso pravi...

Logično bi bilo, da bi na dan izplačila oddajali celoten rek (s specifikacijo vseh obveznosti do države zbirno in individualno), DURS bi pa podatke o plačilih za posameznega delavca "potegnil" preko podatka o poplačilu posamezne obveznosti na posameznem zbirnem rek-u. Namesto podatka o tem, kdaj so bili za posamezenga delavca za posamezni mesec dejansko plačani prispevki, imajo sedaj samo podatek, kako so jih o tem obvestili izplačevalci. Ker je razlik med dejanskimi datumi plačil in preko rekov prijavljenimi datumi plačil prispevkov po vaši komentarjih sodeč zelo veliko, tega pri njih ne bo živ krst nikoli razčistil.

Lana - 23.09.2009 - 08:11

In kako potem poročate, če plača vsak dan en prispevek, ker več denarja nima na TRR?.....poročate vsak dan z drugim REK-1 obrazcem???

Evita - 23.09.2009 - 09:03

Pravilno je tako kot je napisala Copka
Ko je izplačilo neto OD je potrebno oddati rek in i rek s tem, da ostane datum o plačilu prispevka prazen, če ni plačan. Ko se plačujejo prispevki greste v popravek in vpišete samo datum ko so bili prispevki plačani. To se naredi seveda če so vsi prispevki plačani skupaj. Če pa niso pa je potrebno izračunavati sorazmerni del  in iti v popravek in vpisati sorazmerni del. Jaz namreč vstrajam, če že nimajo denarja za neto in prijspevke da zbirajo tako dolgo, da neto izplačajo na en datum in nato spet zbirajo denar in vse prispevke plačajo na drugi datum.