Naslov teme: RAČUNOVODSKI CEH
1833 08.05.2002 - 10:26h / Ostalo / Avtor: Jest / 98 / 15
Glede na to, kakšna vprašanja in odgovori padajo pod vrašanjem računovodska tarifa, kako jo doseči in problemov okoli tega, predlagam da ustanovino računovodski ceh! Očitno naš dogovor o račun.tarifi in naša solidarnost v okviru GZS ne deluje!
Kar ozrite se okoli sebe pa boste videli:
Primer 1:
Notarji imajo dogovor oz. določbo koliko jih je lahko v Sloveniji. kar spomnite se primera Majhen izpred nekej let nazaj !!!
Primer 2:
Ljubljanski odvetniki imajo dogovor, da tisti, ki začne na novo ne sme imeti pisarne v Ljubljani, ampak v okolici Ljubljane. Po 2 letih pa lahko pisarno odpre v Ljubljani.
Primer 3:
Beneški gondolarji imajo določila koliko jih lahko je. Obrt gre ponavadi iz očeta na sina, če pa nasljenika ni, se le ta licenca za dobre denarje proda. Vrsta je že vnaprej znana, da o ceni ne govorim!
Zakaj nam stranke dirigirajo pogoje dela in ceno?
Zato ter smo sami taki, da en drugemu zbijamo ceno....
Kjer se prepirata dva, tretji dobiček ima!
LP Jest
PP. Hej Anna in računovodja - sta preživela? Po mojem odgovoru vaju ni več videti na davkoplačevalcih!
Kar ozrite se okoli sebe pa boste videli:
Primer 1:
Notarji imajo dogovor oz. določbo koliko jih je lahko v Sloveniji. kar spomnite se primera Majhen izpred nekej let nazaj !!!
Primer 2:
Ljubljanski odvetniki imajo dogovor, da tisti, ki začne na novo ne sme imeti pisarne v Ljubljani, ampak v okolici Ljubljane. Po 2 letih pa lahko pisarno odpre v Ljubljani.
Primer 3:
Beneški gondolarji imajo določila koliko jih lahko je. Obrt gre ponavadi iz očeta na sina, če pa nasljenika ni, se le ta licenca za dobre denarje proda. Vrsta je že vnaprej znana, da o ceni ne govorim!
Zakaj nam stranke dirigirajo pogoje dela in ceno?
Zato ter smo sami taki, da en drugemu zbijamo ceno....
Kjer se prepirata dva, tretji dobiček ima!
LP Jest
PP. Hej Anna in računovodja - sta preživela? Po mojem odgovoru vaju ni več videti na davkoplačevalcih!
Anna - 08.05.2002 - 11:27
Napaka, nekaj sem komentirala pri računovodski tarifi, nisi opazil.
To, kar kvačkamo na tem portalu je eno, dnevna realnost za preživetje je drugo. Ko bomo mi imeli tako tradicijo, kot jo imajo odvetniki, bomo tudi mi izključno po tarifah zaračunavali. Se pa strinjam vsekakor, da vsakdo ne bi smel opravljati teh del. Licenca bi bilo dobro izhodišče za začetek. Nisi pa odgovoril, kaj si naredil tem odvetnikom, da ti ne plačujejo, grozijo in se jih bojiš ???
Jest - 08.05.2002 - 12:03
Anna,
na tvoj današnji komentar sem ti odgovoril, potem pa sem napisal vprašanje računovodski ceh.
Kar se tiče odvetnikov in oseb povezanih s sodniki ti bom povedal na 4 oči kdaj, ko bo priložnost za to.
Kar pa se tiče licenc pa takole: je dobro ali pa ni. Končno je licenca samo papir, ki lahko nekaj pomeni, ali pa tudi ne. Če imam licenco - kdo pravi, da bom delal po zakonu...o tem bi se dalo razpravlajti še in še...
Sem pa lani izgubil eno stranko, ki je bil dipl.oec., diplomiral je iz smeri računovodstva, pa ni vedel kaj je davek od dobička!!!!!! Ker sva se zaradi tega močno usekala, je šel drugam.
LP Jest
Jest - 08.05.2002 - 12:24
Da še dopolim moj odgovor:
Dotični ekonomist je izenačeval denarni tok in dobiček tekočega leta, potem pa mi grozil z ne vem kakšnim pregledom knjig in odškodnino! Seveda zadeva mu ni šla skupaj, ko pa so iz dobička tekočega leta kupili 2 osebna avtomobila v vrednosti 10 mil. sit. Upam, da ta gospod sedaj to bere.
Pred leti sem prevzel neko stranko (arhitekta), ki mu je revizor iz državne uprave vodil kjnige. Ne boš verjela: v bilanci ni šla skupaj leva in desna stan, da o ostalem ne govorim!
Vidiš, to so diplome in licence!
Si preživela ?
LP Jest
Anna - 08.05.2002 - 14:12
Aha.....če imaš lepe oči, z veseljem.
Jest - 08.05.2002 - 15:38
Kar se tiče lepih oči...to boš ti presodila!
Kar pa se tiče ostalih zadev: Oglasi se pri meni, pisarno imam nasproti ZRFR, ali pa pokliči 01/565-59-30!
MARTIN KRPAN - 08.05.2002 - 16:25
Ne vem, če bi kaj komentiral. Mogoče le nekaj glede cehovstva.
Pomembno in pravilno je za stroko, da teži k ustrezmemu razmerju plačila in znanja. Dejstvo je, pa tega ne obsojam, da se dandanes množica ljudi ukvarja z računovodenjem, ker ne ve ali pa misli, da je to "lahek" poklic, ki ga lahko opravlja vsakdo. Po drugi strani pa dostikrat tudi "faks" producira takšne kadre, ki jih ne moreš niti pri vodenju blagajne "ponucat".
Sam se zavzemam za cehovstvo, vprašanje pa je, kakšna kombinacija ustreza predpisovanju cehovstva. Ali je to znanje, ali je to izobrazba, ali je to oboje. Sam ostajam pri slednjem, čeprav običajno dajem prednost znanju - le do "določenega nivoja". Vsaj za "večje posle" potrebuješ oboje.
Jest - 08.05.2002 - 18:38
Martin,
se strinjam s teboj. Vendar najhujše je to:
Kjer se prepirata 2, tretji....Zakaj prihaja do takega rovarjenja med nami samimi. Stare računovodskinje, ki sem jih kar nekaj srečal, so svoje znanje skrivale in s tem obvadovale situacijo. Danes pa znanje ni več problem - problem je samo to, kako znaš svoje znanje uporabiti - iztržiti!
Zakaj ceh - zato, da je trg razdeljen - nič drugega.
Lp Jest
oda - 09.05.2002 - 07:17
Ne morem mimo tega, da se ne bi tudi jaz oglasila. Vsa ta združevanja, sekcije in ne vem kaj še se mi doszdevajo, da so nesmiselna. Prvič ko utegnem se bom oglasila na našem sestanku območne sekcije in tudi povedala to kar imam v mislih. Vsaka računovodkinja, računovodja, servsis ali naj si bode karkoli, bo drugače vrednotil svoje delo, ko jo bo dobil le enkrat po prstih. Ko bodo stranke pričele, kar se že dogaja tudi zahtevati odškodnine za napake, za katere veste, da jih lahko vsak stori in ko bo potrebno tudi za tem stati in z denarjem pokriti, potem mislim, da bo vsak-a krepko pomislil-a ali je to delo lahko vrši po urni postavki nekvalificiranega gradbenega delavca, ali je za to potrebno kaj več odšteti? To prepuščam kar "vrlim" računovodjem in računovodkinjam, ki očitno imajo zadosti kapitala, da lahko delajo po dumpinških cenah.
veliko uspeha pri delu. Borba bo še nekaj časa trajala. Morda bo pa boljše, če se tudi mi prodamo malo tujcem?
prijeten dan še naprej vsem klepetalcem.
sax - 09.05.2002 - 11:26
Se čisto strinjam, dodal bi samo še tole: so rekli na Združenju računovodskih servisev pri GZS, da bodo prepustili zadeve trgu - da bo trg izločil nekvalitetne servise. Bo klinac! Z malo sreče (brez pregledov) lahko marsikdo dela dosti časa in to poceni ti pa lahko medtem crkneš , ker tvoje /realne/ cene odganjajo stranke.
Naj mi prosim kdo našteje še katero dejavnost - poleg računovodskega servisa -ki jo lahko odpreš brez vseh dovoljenj in potrebne izobrazbe.
Potem pa berem raklame v časopisih - davčno svetovanje in gradbena mehanizacija, trafika in računovodske storitve, ......... .
Sem jezen.
Jest - 09.05.2002 - 12:22
Sax,
glede oglasov - v kombinaciji gradbena mehanizacija in računododstvo ....imaš popolnoma prav ! Zato pa trdim ceh!
Zato te sprašujem (in Odo):
Imaš stranko, ki ti REDNO plačuje po račun.tarifi. Potem pa ima pregled knjig. Brdavs (davčni inšpektor) to vidi in stranko prisili (jo izsiljuje), da gre v drug računodski servis (ki ga ni nikjer v registru....). Vidiš, tu doben trg, ne kvaliteta dela, ne licenca ne pomaga nič!
LP jest
Moneta - 09.05.2002 - 13:45
Sax, se strinjam s tabo!
Sem jezna kot ti!
Lep dan danes in vse naslednje dni!
Jest - 08.05.2002 - 18:40
Martin,
se strinjam s teboj. Vendar najhujše je to:
Kjer se prepirata 2, tretji....Zakaj prihaja do takega rovarjenja med nami samimi. Stare računovodskinje, ki sem jih kar nekaj srečal, so svoje znanje skrivale in s tem obvadovale situacijo. Danes pa znanje ni več problem - problem je samo to, kako znaš svoje znanje uporabiti - iztržiti!
Zakaj ceh - zato, da je trg razdeljen - nič drugega.
Lp Jest
Računovodja - 09.05.2002 - 14:56
Živio!
Ne ni me še pobralo, čeprav bi nas vse skupaj lahko, glede na to kaj se dogaja. Osebnno 100% podpiram idejo o cehu. Zakaj ravno nam nebi moglo uspeti, če pa lahko notarjem, pa odvetnikom,... Pa da ne govorimo za kakšno nedelo dobijo notarji tako hudičevo visoka plačila. Smo imeli zadnjič probleme z eno pogodbo, ki jo je notar overil, čeprav je bila čisto napačna. Potem pa so rekli, da notar odgovarja samo za pristnost podpisa. Ja no ja pa se je tudi tu ustavilo, ker tudi podpis ni bil pristen, pa je notar rekel, da tak strokovnjak pa spet ni, da bi lahko opazil takšno razliko. Pustimo dejstvo, da je šlo za kaznivo dejanje. S tem naj se ukvarja policija, ampak prav zanima nas, zakaj notar tako mastno zaračuna svojo storitev, če ni potem nobenega jamstva, da je pogodba res OK.
Torej računovodje vseh dežel dajmo se že končno združit in nekaj naredit za normalizacijo razmer vnaši stroki. O sekcijah pa raje ne bi izgubljal besed. Pri nas nas je nekaj skušalo sprožit idejo, da bi sprejel nek enoten cenik, pa je bila večina enotnega mnenja, da je računovodska tarifa pa absolutno previsoka in da podjetja pač ne morejo toliko plačevati,...
Brez komentarja! Pa lep pozdrav vsem.
Lidija - 09.05.2002 - 22:04
Tudi sama sem zelo za ceh , zlasti ker bo država široko odprla vrata
tujim računovodskim servisom. Tudi mi bomo imeli konkurenco, ki se
v tujini pridno izobražuje, sej finančnih skrbi nima - mogoče pa bodo
potem realne cene naših storitev.
A - 12.05.2002 - 14:42
Dajmo, začnimo, kdo bo vodja???