krpan in druščina postani član

Naslov teme: Prvi Primer

183  09.01.2014 - 09:08h / Ostalo / Avtor: Prvič / 104 / 5

Spoštovani strokovnjakinje in strokovnjaki na področju računovodstva. Naj najprej povem, da sem začetnik računovodja, da me ne boste spraševali, kje imam računovodjo. To sem pač jaz, ki nisem čisto sigurna, v odgovor na naslednje vprašanje:

Dobila sem stranko, ki je kupila podjetje d.o.o.. To podjetje je bilo ustanovljeno leta 2012 in za to leto so bila oddana rač. poročila (BS in IPI). Stranka mi je prinesla te izkaze, bančne izpiske iz leta 2013 in sklep o spremembi družbenikov (kupljeno podjetje v začetku leta 2013). Podjetje ni imelo drugih poslovnih dogodkov, kot to, da je dvignilo s TRR ust. K, in to tretiralo kot posojilo in stroške bančnih storitev. Jaz sem naredila naslednje:

1. v program vpisala podjetje z datumom ustanovitve, torej leto 2012 in ne 2013, ko je bilo kupljeno,

2. knjižila otvoritve temeljnico na podlagi BS 2012

3. knjižila posl. dogodke iz leta 2013

4. knjižila temeljnico, na kateri sem zmanjašala prvotni osnovni K, in doknjižila novi OK novih treh družbenikov in ga razdelila na analitične konte.

Zanima me, če je to prav? Sigurno sem ga nekje polomila....nisem čisto sigurna, da je oc

Ker so novi lastniki tujci - nerezidenti, me še zanima, ali je treba oddajati SN22 oz. SN55?

Hvala za kakršenkoli komentar.

LP

nana - 10.01.2014 - 08:28

1. v program vpisala podjetje z datumom ustanovitve, torej leto 2012 in ne 2013, ko je bilo kupljeno,- ok

2. knjižila otvoritve temeljnico na podlagi BS 2012- ok

3. knjižila posl. dogodke iz leta 2013- ok

4. knjižila temeljnico, na kateri sem zmanjašala prvotni osnovni K, in doknjižila novi novih treh družbenikov in ga razdelila na analitične konte.

( osnovnikapital si morala knjižiti že pri OTV. 9010 2013 in bi moral biti minimalno 7500€. če so kapital dvignili knjižiš (Kratkoročna posojila, dana drugim1821/1100) . Nisi jasna ali so pri sklepu o spremembi družbenikov vpisani zneski novega kapitala.

Ker so novi lastniki tujci - nerezidenti, me še zanima, ali je treba oddajati SN22 oz. SN55? NE

 

 

Prvič - 10.01.2014 - 12:55

Najprej najelpša hvala za odgovor, sedaj pa k dodatmi pojasnilom.

- OK pa je bil že poknjižen na podlagi otv temeljnice na 901.

- Novi lastniki so dvignili denar, kar sem knjižila 182/110.Predvidevam, da so ga izročili bivšemu lastniku.

- Nato so novi lastniki položili zneske 3.000, 3000 in 1.500, kar sem knjiža kot vračilo posojila: 110/182

Na podlagi sklepa sodišča, s katerim je brisan dužbenik, ki je vložil OK 7.500, sem v breme knjižila 7.500, v dobro pa novi kapital novih treh družbenikov, 3.000, 3.000 in 1.500 - je to oc?

nana - 11.01.2014 - 08:57

Če prav razumem imate po teh knjižbah zdaj v glavni knjigi saldo 182 zaprt in saldo 901 7500 € kar bi bilo prav.

Prvič - 11.01.2014 - 11:12

Ja, ker so novi družbeniki poravali dolg, je 182 zaprt.

901 pa se je spremenil zgolj v strukturi - dopolnjen z analitičnimi konti glede na vpis v register. Se mi zdi prav, da sem OK razčelinila, skladno s sklepom.

Ne morem verjet, da sem v redu naredila. Sem moram pohvalit - "sem res carica, he, he, he...!"

Hvala vam za odgovore, se bom probala oddolžit s svojim skromnim znanjem.

Lp

nana - 11.01.2014 - 11:28

Ja, razčlenitev je pravilna, ker je več družbenikov.