krpan in druščina postani član

Naslov teme: VKR društvo

567  30.01.2015 - 09:30h / Ostalo / Avtor: tatja / 155 / 16

Veliko je že napisanega, pa je še vedno nejasno - prosim za komentarje:

- članarina (zgolj pripadnost brez ugodnosti) - ni VKR

- prodaja smučarskih vozovnic - če prav razumem pojasnilo FURS v  6.točki VKR od 29.1.15  ni VKR

- prodaja kart oz. vstopnic za neko prireditev na smučišču (npr.maškarada, tekma-startnina) - je VKR

Vse v primeru gotovinskega plačila, brez uporabe programa s slediljivostjo.

SuperDavčnik - 30.01.2015 - 10:28

Dajte poenostaviti:

 

za vse VKR pa basta

 

lp

p.s.

s tem da bi o neuporabi VKR lahko teoretizirali samo glede članarin - ne vem kako lahko za prodajo smučarske vozovnice rečete, da to ni prodaja (dobava) blaga/storitev (gre za transakcijo "daš-dam" - plačaš gotovino, dobiš storitev smučanja (vozovnico, ki upravičuje do uporabe smučarske proge /smučarskih naprav)

p.š. - 30.01.2015 - 10:52

Se strinjam s SuperDavčnikom .  Debata bi lahko bila zgolj za "pripadnostne" ( kot ste jih imenovali) članarine , in še to samo v primeru, kadar  so EDINI vir gotovinskega financiranja predvsem malih društev ; kakšnih lokalnih kulturnih društev, pevskih zborov, ki tudi na svojih nastopih in organiziranih kulturnih prireditvah ne prodajajo vstopnic . 

Vsa ostala društva, ki poleg članarine "prodajajo" še kaj ( vstopnice, vozovnice, startnine, prijavnine, tečajnine,   mesečne članarine ( npr. kakšna športna društva, ki organizirajo  tečaje za otroke - npr. karate društvo... )itd... ) - pa naj bi imela imajo VKR za vsa prejeta gotovinska plačila. 

 

Tako mi je "po domače" razložil davčni svetovalec FURS iz ene izmed izpostav.

 

lp 

? - 30.01.2015 - 14:44

SuperDavčnik:"ne vem kako lahko za prodajo smučarske vozovnice rečete, da to ni prodaja (dobava) blaga/storitev (gre za transakcijo "daš-dam" - plačaš gotovino, dobiš storitev smučanja (vozovnico, ki upravičuje do uporabe smučarske proge /smučarskih naprav)

 

Jaz sem amater, laik, ampak ti kot profesionalec bi morda lahko (ali celo moral!) kaj razbrati iz spodnjega besedila (potniški promet!)

 

6. Ali je treba izdati račune iz vezane knjige računov tudi za dobave, za katere je sicer po DDV zakonodaji določena izjema od obveznosti izdajanja računov?  Za dobave, za katere je po 143. členu Pravilnika o  izvajanju  Zakona  o  davku  na  dodano vrednost določena izjema od obveznosti izdajanja računov, ni treba izdati računa iz vezane knjige računov.    Tako se obveznost izdajanja računov ne nanaša na kmete, ki so oproščeni obračunavanja DDV po  drugem  odstavku  94. člena ZDDV-1,  kadar  opravljajo  dobavo  kmetijskih  in  gozdarskih pridelkov in storitev neposredno končnemu potrošniku (npr. neposredna prodaja na domu, prodaja od vrat do vrat, neposredna prodaja na premičnih stojnicah, na tržnicah) ali za lastno rabo v okviru kmečkega gospodinjstva davčnega zavezanca.    Obveznost  izdajanja  računov  se  tudi  ne  nanaša  na  prodajo  vozovnic,  kart  in  žetonov  v potniškem prometu (vlak, avtobus, žičnice); znamk, kolekov, vrednotnic in obrazcev v poštnem prometu; vplačil za udeležbo v igrah na srečo, če se te izvajajo v skladu z zakonom, ki ureja igre na srečo; periodičnega tiska; na prodajo iz avtomatov; na prodajo kartic s kodo za polnjenje predplačniških sistemov mobilnih operaterjev iz bankomatov, GSM-omrežja ter interneta; na prodajo žetonov iz menjalnih avtomatov in promet storitev na teletočkah. 

Bhakti - 30.01.2015 - 11:04

Meni je na FURS-u razložila, da je pomembna vsebina članarine. Če član z vplačilom članarine resnično ne pridobi nobene ugodnosti (obveščanje članov, popusti pri nakupih blaga in stroitev, ...), potem ni potrebno izdajati VKR. Je pa skeptična, če takšna članarina v realnosti sploh obstaja.

? - 30.01.2015 - 13:42

" Je pa skeptična, če takšna članarina v realnosti sploh obstaja."

 

In skeptičnost ene "tete" je "zakonska podlaga za pregon zlikovcev" ali kaj???

Bhakti - 30.01.2015 - 14:46

Takšno mnenje sem dobila z večih koncev. Ko bosta tista "teta" ali "stric" prišla k vam, ju boste pač prepričali, da imate prav.

00 - 30.01.2015 - 16:42

Če plačam članarino Planinskemu društvu, mi društvo /zveza ne opravi nobene storitve.

 

Če prespim v planinski koči (lahko tudi celo leto ne!!), imam popust na polno ceno.

 

Tudi to ni nobena storitev.

 

 Storitev je sama prenočitev, ki pa jo nudi tudi nečlanom - razlika v ceni pa pač ni storitev.

00 - 30.01.2015 - 16:45

Aja, če se spomnimo na sodbo EU sodišča, je stroritev že to, da lahko pridem in sedim na vsakoletnem občnem zboru...

Bhakti - 30.01.2015 - 17:10

Mogoče kdo ve za katero EU sodbo gre?

martina - 30.01.2015 - 17:22

Planinska zveza Slovenije je od FURS dobila pojasnilo, da za članarino (s tako vsebino, kot je od PZS) ni potrebna VKR. Za druge storitve (tečaji, planinski tabori, ...) pa je seveda obvezba.

Bhakti - 30.01.2015 - 17:40

Ga. Martina. Prebrala sem pojasnilo FURS-a, ki ga je prejela PZS, vendar kar navajate v pojasnilu ni zapisano. Piše to, kar vsi že vemo. Če članarina ne predstavlja plačila za blago ali stritve, potem jim ni potrebno izstavljati VKR, v nasprotnem primeru pa morajo. "Teta" s katero sem v zvezi s tem govorila, pa je gospa, ki je na pojasnilu podpisana.

00 - 30.01.2015 - 19:07

Mogoče kdo ve za katero EU sodbo gre?

 

Superdavčnik  jo je omenil (da je storitev že samo pravica članov društva, da lahko sedijo za mizo v vaški krčmi...)...

 

" Če članarina ne predstavlja plačila za blago ali stritve, "

 

planinska ne predstavlja plačila za blago ali storitve, 

 ( če se pa "teta" meče na zobe zaradi tega, ji bo slejkoprej  opravljal storitve zobar...

Bhakti - 30.01.2015 - 19:19

Vem, da je bila že omenjena, zato bi rada prebrala ta umotvor:)

00 - 30.01.2015 - 21:16

Torej zaprosi SuperDavčnika ali/in se včlani v SD...

leo - 30.01.2015 - 21:20

tudi mene zanima, če je ta umotvor primerljiv z dosežki našega US.

Ko je jači?

Bhakti - 02.02.2015 - 22:26

http://www.fu.gov.si/fileadmin/Internet/Medijsko_sredisce/2015/150202_Vezane_knjige_racunov_-_Vprasanja_in_odgovori.pdf

točka 33.