krpan in druščina postani član

Naslov teme: Seyfor - SAOP

914  01.03.2024 - 16:55h / Ostalo / Avtor: bavanda / 1461 / 22

Pozdravljeni
Da vam povem resnično zgodbo. Totalno zgrožena nad podjetjem Seyfor(saop). 
Po zahtevku sem prosila za pomoč zaradi poknjižene temeljnice, ki je bila neskladna. 
Ko so me poklicali in ko sem odložila telefon je trajalo točno 14 min 12sek.
Po pogodbi imam baje do 15 min brezplačno pomoč. Danes dobim račun za obračunanih 30 min ..... 64 €.
Račun prijazno zavrnem in priložim sliko trajanja pogovora. 
Evo ...prilagam njihov odgovor:
""Poslali ste nam zavrnitev računa za opravljeno storitev in posnetek trajanja telefonskega pogovora, ki je trajal 14minut in 12 sekund.
 
Preden vas naš vsebinski svetovalec pokliče najprej pogleda zahtevk in prebere vsebino, zato da je na klic pripravljen in ve kaj je vsebina pogovora. Po zaključku pogovora pa še zapiše odgovor, ki ga tudi vi vidite na portalu, zato v čas reševanja zahtevka ne gre le čas telefonskega pogovora, temveč tudi čas, ki ga potrebujemo za aktivnosti pri reševanju.
 
Glede na trenutno veljavni cenik, se pomoč  ki preseže 15 minut,  zaračuna. Po ceniku je najmanjša obračunska postavka 30 minut, zato smo vam tudi toliko obračunali.
 
Prosim, da račun poravnate, saj je vaša zavrnitev neutemeljena. ""

Komentar ????

Hmm - 01.03.2024 - 17:00

Odgovorite jim zakaj njihov program knjiži neskladne temeljnice?  In da ste vi porabila več časa zaradi nekumnega programa... jaz se namensko  izogibam saop....že več kot 20 let

Sara - 01.03.2024 - 20:25

A imajo nov cenik?

Tuyro - 02.03.2024 - 07:04

Spreminjano politiko poslovanja in kot kaže ne bo nic vec brezplacno. Da ne govorim, da nimajo zadnje case niti vec dovolj usposobljeneva kadra in na oddan zahtevek dobis povrnjen klic tudi šele cez 14 dni. Pokupili so nekaj firm, ki imajo racunovodsle programe in sedaj ze sami sebe ne obvladajo vec. Mislim da bo nezadovoljstva med strankami vedno vec.

Khmm - 02.03.2024 - 08:40

Hmmm, težko je sklepati iz zapisanega. Oceniti kaj točno je šlo narobe? 
So vas o plačljivi storitvi obvestili preden so začeli z izvajanjem? Če niso je to vsekakor napaka na njihovi strani in je vaše nezadovoljstvo popolnoma upravičeno.

Moje izkušnje so ok. Mi uporabljamo ta program že 30let, jaz osebno 20 in smo v tem času plačali reševanje zahtevka res parkrat. Vedno so me tudi opozorili, da bo plačljivo in vedno vprašali, če se strinjam, da gremo v to. Sem tudi že zavrnila in svojo napako raje ročno popravila, ker se mi je zdelo predrago. Vsi ostali zahtevki so bili za nas brezplačni.







 

Khmm - 02.03.2024 - 08:41

Je pa res, da je zadnje čase treba včasih počakati malo več za povratni klic (drugače kot par let nazaj). Predvsem se mi zdi, da se to dogaja (oz se je) predvsem pri plačah. Sem za plače čakala tudi kak dan ali dva, vendar ker ni bilo nujno me ni motilo.Če je zelo nujno in se mudi, napišem in pokličejo prej. Tega pa ne izkoriščam.
Prav v ponedeljek sem dala zahtevek za osnovna sredstva. Evo, potrditev o prejemu zahtevka na mailu ob 14:55 in obvestilo o zaprtju ob 15:11 istega dne. Res da sem potrebovala samo nasvet, vendar kaže, da so me poklicali takoj. 
Povprečno se pa odzovejo v parih urah istega dne. Da bi čakala 14 dni pa ne, nikoli. Si sploh ne predstavljam. Verjetno bi menjala program.

Tako, da ja. So izkušnje take in drugačne. 

rak - 02.03.2024 - 10:41

Mi program uporabljamo od januarja lani. Tudi nam se zdi precej drago, saj preden osvojiš njihov program, kar nekaj časa traja. Moje mnenje oz. bolj vtis je, da je pri nekaterih modulih tako, da je pač na njem delal vsak "ki je imel pet minut časa" in potem pač iščeš neke zadeve, na koncu jih pokličeš, to pa spet stane. Če pa ti morajo dodelati nek modul, ker pač imaš specifiko, pa traja in traja, jaz jim sploh nisem mogla dopovedati, kaj hočem in na koncu raje nekaj naredim kar ročno. S finančnim delom sem kar zadovoljna, z materialnim malo manj. Je pa podjetje, s katerim imamo pogodbo o vzdrževanju, zelo odzivno. 

Bibika - 02.03.2024 - 10:52

Katastrofa odnos vodstva Sayfor - kvalitetne kadre od firm, ki so jih pokupili so odpustili oz pustili, da so odšli, sami pa ne obvladajo ničesar razen računanja. Katastrofa!!!!!

Brina - 02.03.2024 - 10:56

Tudi jaz sem uporabnica že leta in bila na začetku zelo zadovoljna. Sedaj vedno manj, navodila za uporabo niso ažurirana sproti, zato si primoran klicati, kar seveda zaračunavajo, po novem vsak stavek. Še najbolj moteče je, da včasih tudi tisti na drugi strani ne ve čisto točno kako zadevo rešiti, saj nima dovolj izkušenj, zaračunajo pa seveda tudi njegovo učenje...
Roko na srce, že nekaj časa razmišljam, da bo potrebno zagisti v kislo jabolko in zamenjati ponudnika, saj gredo stvari na slabše, ne na boljše, kljub temu, da se je lastništvo spremenilo že vsaj dve leti nazaj.

Maja - 02.03.2024 - 13:12

Menim, da  s tem ko plačujem mesečno vzdrževanje, bi morale te nejasnosti biti vse brezplačne. Navodil pa tudi ni vseh za uporabo programa dostopnih. Očitno bo tako, kot stroje, ki jih kupimo in imajo 2 leti garancije , takoj teden po tem obdobju pa odpove. 
Bomo menjali , če drugače pa iz principa, ker je situacija vedno slabša. To pa zato, ker mislijo, da so veliki. Brez , da sam ne več
kako mora biti prav, tako program ni zanesljiv. 

K - 02.03.2024 - 14:46

V nastavitvah programa nastavite, da program ne bo dobolil knjiženja neusklajenih temeljnic.

faca - 02.03.2024 - 20:17

Od leta 2008 sem uporabnica programa Minimaks, neusklajene temeljnice ne morem knjižiti, če jo želim potrditi, mi napiše "Neusklajena temeljnica! Če želite potrditi temeljnico, mora biti usklajena".
Ker imajo veliko programov, lahko da uporabljate tudi kakšnega drugega, ki ga ne poznam.
Pri Vasco programu so pa pomoč zaračunali tudi preden jih je prevzel SAOP - Seyfor, če je trajala več kot določen čas - ga ima ena moja stranka in sodelujemo. 
Pri vseh programih je tako, da moraš prebrati navodila, jaz včasih tudi kaj pogledam, čeprav ga uporabljam že veliko let.
Srečno pri rešitvi.

Biba - 03.03.2024 - 14:59

Imamo Vasco že od leta 1991 pa nam do sedaj še nikoli niso zaračunali pomoči. Ta je nekoč trajala več kot 1 uro, razlagal mi je, kako se nastavijo formule za poročila, pa nisem nič plačala. Imamo pa tudiSAOP en del za obračun šolnin. Nekoč mi je rekel naj si sama naredim obliko z opomin. Kako, še sam je ni znal. Imamo Vasco na več računalnikih za eno ceno. Ko pa smo żeleli dostop na SAOP še na drugem računalniku, so mi poslali predračun  več kot 400,00 eur. Je to normalmo? Pa so nekateri ravnatelji prešli z obstoječih programov na saop. Toliko o saop. Dokler niso prevzeli vasco, so slednji delovali brezhibno. Vsi, ki so od prej ostali imajo znanje in pomagajo. 

pika - 02.03.2024 - 22:52

Se Strinjam.... če bo Seyfor nadaljeval s takim načinom poslovanja bo upad uporabnikov velik. Vključno z nami.
Zelo dobra priložnost za ostale ponudnike ERP rešitev.

M O J C A - 03.03.2024 - 10:03

Se strinjam, da so se poslabšali vsaj kar se tiče odzivnosti in znanja. z novim letom so nam poslali novo pogodbo o vzdrževanju in dejansko bo po novem treba marsikaj plačati kar je bilo do sedaj zastonj. Zahtevki pod nujno bodo vsi plačljivi. Kar se tiče kakovosti, je še vedno najbolje kar se tiče modula plač, vendar je na njihovi strani problem, da imajo 2 zaposleni, ki dobro stvari obvladata, ostali pa je problem v znanju tako, da tudi rešitev ti ne znajo kaj prida ponuditi.

Program icenter je sicer hitro učljiv in enostaven in mora biti tvoje poslovanje v skladu z njihovim programom. Ko je vaša zahtevnost od programa, višja kot ga ponuja, je že problem, da ti ne največkrat ne znajo nastaviti tako kot sam potrebuješ ali pa pride ta storitev tako draga, da boli glava.

Se pa strinjam s predhodnico, da so nekaj velikih firm, ki ponujajo računovodske rešitve pokupili. cilj jim je da so dobili večji trg, vendar se je že v štartu pokazalo, da ga niso sposobni najbolje obvladati. Upam,,da kdo od vodilnih na SAOPju bo to prebral in se malo zamislil v kakšno smer gredo. Trg so že prej imeli precej velik tako, da res ne vem kaj je bilo treba riniti še v druge računovodske programe. Če mislijo, da bodo kos alla Navisionu, SAPu itd pa lahko, kar pozabijo. So še precej daleč od tega. Mislim, da bi morali nadaljevati na icentru kot je bilo do sedaj, kar bi jim bilo čisto dovolj...pa še njihovi uporabniki bi bili bolj zadovoljni.

Morag - 03.03.2024 - 12:05

Jaz  še čakam, da me nekdo pokliče na zahtevek oddan 15.2.- najdlje se čaka za fakturiranje. Nočem jih pa opomniti, ker so imeli eno grožnjo, da če jih boš opominjal zaračunajo dvojno. Jaz še nisem dolgo uporabnica in niti slučajno nisem zadovoljna. Zgoraj je nekdo zapisal, da dajo pisni odgovor oziroma, da odgovor vidiš na nekem portalu. Jaz o portalu ne vem nič, pisnega odgovora pa tudi še nikoli nisem dobila.

Brabus - 03.03.2024 - 13:40

pozdravljeni

veste kaj ??  seyfor ima 80 % javnih uporabnikov in 20 % iz gospodarstva.....j...e...b....e   se njim za nas....itak mislijo, da jim delamo samo težave in gnjavažo....
jaz se bom kmalu poslovil.....lp

Biba - 03.03.2024 - 15:03

Se strinjam. Naj raje poskrbijo za izobrazbo kadra, kot je predhodnica zapisala, imajo eno, ki res obvlada. Osrali pa zraven jecljajo.

Bojana - 03.03.2024 - 16:38

Imam lokalnega ponudnika, ker mi je bil SAOP občutno predrag, takrat ko sem začela delati v JS. Prejšnja računovodkinja ne imela še nek star DOS program, ki ni znal delati evidenčnih knjizb ali kaj zahtevnejšega.
IMa verjetno kako pomanjkljivost, semmpa zadovoljna z odzivom pomoči. Tudi če se mi ne oglasijo (ker jih ni veliko), pokličejo sami nazaj še isti dan in pomagajo. Pomoči v 15 letih se nisem plačala, vse je všteto v mesečno vzdrževanje, tudi kaka dopolnitev programa po željah.
 

Andy - 03.03.2024 - 17:17

Saop uporabljam že 20 let, vse programe poznam podrobno. Nikoli težav, res redko kaj zaracunajo posebej....

majab - 04.03.2024 - 09:56

Vse odvisno kako imate pomoč definirano v pogodbi, če imate 15 min brezplačno kot ste napisala, potem imajo prav in ste neupravičeno zavrnila račun. Če imate napisano 15 min telefonske pomoči, se ne pustite.

val4 - 05.03.2024 - 20:41

Sem ena od prvih uporabnik in do danes nisem plačala niti enega svetovanja. Razumem, da morajo kdaj kaj zaračunati.   Strinjam pa se, da imajo kader vedno slabši.                 

Marjetica— - 31.03.2024 - 15:28

Meni je podpora minimaxa katastrofalno nestrokovna. Večlrat nisem dobila odgovora o delovanju programa, vedno se izognejo odgovoru. Živa katastrofa, čas bi bil, da zamenjajo ekipo za podporo.