krpan in druščina postani član

Naslov teme: bilanca stanja

1387  27.03.2025 - 12:56h / DDPO / Avtor: teja / 1177 / 30

Pozdravljeni, 

prosila bi za pomoč kako naj ugotovim napako na bilanci stanje, in sicer nimam uskaljene aktive in pasive oz. sredstva in obveznosti do virov sredstev?

Hvala in lp!

Mateja

tjaša - 27.03.2025 - 13:07

kje nimaš usklajenega stanja A=P?

v ajpesu?  - morebiti pozabila časovne razmejitve...

teja - 27.03.2025 - 13:18

Ja res je na A=P
sedaj vnašam v AJPESOVO tabelo, res pa je, da ko sem si naredila izpis iz MINIMAXA programa že ni ni usklajena. ??

Aktivne časovne razmejitve imam vpisane.

Joži - 27.03.2025 - 13:07

Ali imate dobiček/izgubo  in morebitni davek knjižen?
Ali imate na vseh kontih saldo 31.12. "na pravi strani"?

Barca - 27.03.2025 - 13:12

Kje? V Ajpes poročilu?
V bruto bilanci v programu?

teja - 27.03.2025 - 13:20

V ajpesu je napaka.

Bruto bilancaje vredu.

Barca - 27.03.2025 - 13:45


Pojdite preverit ročno, če je vnešeno oz.zajeto vse in tudi pravilno zajeto, glede na to, da pravite, da je bruto bilanca usklajena, izpis  tabele za Ajpes iz programa pa ne.
 

S-orhidejca - 27.03.2025 - 14:05

Če je bruto bilanca iz programa usklajena, Ajpesova bilanca stanja pa ne. Potem se nekaj ni zajelo v Ajpesovo bilanco
Boste mogla it ročno čez. 0, 1, 3 in 6 so na eni strani, ostalo je na drugi strani ...

Neža - 27.03.2025 - 17:06

Če znate ročno iz bruto bilance sestaviti AJPES poročila, potem ne bo problema....

teja - 27.03.2025 - 18:30

Šla sem skozi ročno in nisem najšla napake.... Res je, da so to bilance, ki jih delam drugo leto zaporedoma.. Je pripravljena katera pomagat pa še mogoče danes?

faca - 27.03.2025 - 18:46

Imate mogoče proizvodno firmo
imate stanje na 600
ali pa napačen prenos 490/600  - 600/70...?
če je proizvodna firma, preveritev se knjižbe, ki so vezane na proizvodnjo.
Srečno.
 

faca - 27.03.2025 - 18:51

 drugače pa najbolje, da pišete za pomoč na minimax, ker je res čudno - napisala ste, da vam v programu minimaks bilanca aktiva/pasiva ne štima - do sedaj v veliko letih se nam to še ni zgodilo - izpišite bruto bilanco, da vidite seštevek aktive, pasive na zadnji strani izpisa, če res ne štima.  

teja - 27.03.2025 - 19:07

sem pisala minimaxu in pravijo, da je vse vredu. 
Bruto bilanca je vredu .
Ko si naredim izpis bilanca stanja sta aktiva in pasiva razlika 3.605,40 €

Barca - 27.03.2025 - 20:27

Otvoritev imate OK?

mimica - 27.03.2025 - 23:57

Napiši mi kontakt. Rada bi ti pomagala.
Lp,m

 

teja - 28.03.2025 - 07:02

Hvala! Zaenkrat sem si uredila pomoč če bo še kaj pa bom prosila . Resnično hvala!

anči - 28.03.2025 - 07:22

Preverite, če imate vse salde na kontih pravi strani, če imate vse knjižbe na razredu 4 v debet, vse odhodke ( skupina kontov 70 do 75) na razredu 7 knjižbe v debet in vse prihodke (skupina 76 do 79) v kredit. 
In kot vam piše Joži ali ste knjižila obračunani DDPO in dobiček/izgubo tekočega leta?

Mija - 28.03.2025 - 11:10

Poglejte datume oz. Letnice. Sem imela primer, da je namesto letnice npr. 2024 bil ena druga številka in zneska ni zajelo v Bs. 

Marta - 28.03.2025 - 12:20

Tudi meni v Minimaxu nekaj ni ustrezno zavedli pri preteklih dobičkih. Sem nekaj morala popraviti na številčenju kontov. Pošlji mail na minimax in povej v čem je problem.

Melita - 28.03.2025 - 13:41

Če bruto bilanca štima, potem mora računovodja znat ročno sestavit AJPES poročila. Ne razumem, da se slepo zaupa programu. Dvomim, da na Minimax-u lahko brez vpogleda v konkretne podatke karkoli ugotovijo. Njihov prednastavljen obrazec zelo verjetno štima, če pa je v konkretnem primeru kakšna napaka pri knjiženju, pa oni sigurno ne morejo ugotovit. Pred leti sem reševala eno tako zagato. Velik problem je bil, ker so mislili, da če imajo Minimax, lahko vse sami naredijo. Potem so pa imeli knjižbe na razredu 4 v kredit ipd.

teja - 29.03.2025 - 06:31

Hvala vsem za komentarje in pomoč.
Minimaks je imel res neko težavo uredili so ponovni zagon  nastvatiev bilance stanje.
Sem šla ročno delat bilanco in prišla na razliko 40,29 € . A=P Pasiva je večja....
Kaj naredite ob manjših razlikah ali iščete tako, dolgo da najdete napako?

Simbi - 29.03.2025 - 06:46

Ja, vedno .

Barca - 29.03.2025 - 10:32

Tudi jaz.

Običajno iščem prva/druga polovica leta, tam, kjer je napaka, dam spet na pol, potem pa preverjam mesec, kjer ugotovim, da je napaka.

ana - 31.03.2025 - 09:40

Tudi jaz vedno. Majhna razlika je lahko seštevek dveh postavk z različnim predznakom in vam skriva večjo napako.

Mija - 29.03.2025 - 09:11

Seveda, štimat mora do zadnjega centa. 

Magda - 29.03.2025 - 17:44

Jaz sem se stara sola.
Nimam sploh nastavljenih izpisov za bilance oz je nekaj nastavljeno ampak niti ne upostevam. Vcasih uporabim to za statistike, ker smo res povsod izbrani v vzorec.

za letne bilance, za banke pa vedno naredim rocno bilanco iz bruto bilance.
Pred tem pregledam konte, kaj je na njih. Ok, ne gledam glih vseh postavk na materialu, ker je tega enostavno prevec ... pogledam pa najvecje cifre. Potem pogledam ali imam 12x elektriko, telefon ... pac vse tisto kar so mesecni stroski. 

Simbi - 29.03.2025 - 22:29

enako jaz

Barca - 30.03.2025 - 10:41

Jaz že ob knjiženju  v opombo zapisem mesec, na katerega se nanaša in potem takoj ugotovim, če manjka, kateri manjka.
Pregledam tako kartice po stroških in prihodkih in tudi kartice kupcev in dobaviteljev, ne pošiljajo ali pa vracajo vsi IOP.
 

teja - 30.03.2025 - 11:45

Samo, da vas obvestim, da sem uspela rešiti bilanco vse štima :) Napaka v dobiček konec leta nisem izračunala.
No to je moja druga bilanca ampak bo vedno bolje :) iz napak se učimo

Simbi - 30.03.2025 - 15:08

Bravo, čestitam!

Nepopisen občutek zadovoljstva, zmagoslavja, kajne?

Teja - 31.03.2025 - 04:57

Ja res je