Naslov teme: Avansi
3414 20.05.2003 - 08:48h / Ostalo / Avtor: Vanja / 101 / 14
Danes pa imam jaz dan vprašanj!
Ali menite, da je narobe, da knjižim račune za predplačilo v celoti in ne le DDV v le-teh? Namreč, zaradi omejitev programa, ki ga uporabljam, ne morem pokljižiti (ali pa ne vem kako!) kot so njihove visokosti v IKS-u navedli - le DDV, ampak pokljižim tako:
naše plačilo 130/110
rč.za predplačilo 130, 160 / 220100 (konto za rč.za predpl.)
račun 040, 160 / 220
temeljica s katero storniram rč.za predpl. -130, -160 / -220100
ter prenesem plačilo 220/130
Vse mi lepo zneskovno štima; v KPRč pa sta evidentirana rč.za predpl., račun sam in hkrati storno rč.za predpl.
Enako velja, le z drugimi konti, za prejete avanse.
No, prosim za komentarje - le težko bom prenesla, če me boste totalno popljivali, zato bodite nežni! :)
Ali menite, da je narobe, da knjižim račune za predplačilo v celoti in ne le DDV v le-teh? Namreč, zaradi omejitev programa, ki ga uporabljam, ne morem pokljižiti (ali pa ne vem kako!) kot so njihove visokosti v IKS-u navedli - le DDV, ampak pokljižim tako:
naše plačilo 130/110
rč.za predplačilo 130, 160 / 220100 (konto za rč.za predpl.)
račun 040, 160 / 220
temeljica s katero storniram rč.za predpl. -130, -160 / -220100
ter prenesem plačilo 220/130
Vse mi lepo zneskovno štima; v KPRč pa sta evidentirana rč.za predpl., račun sam in hkrati storno rč.za predpl.
Enako velja, le z drugimi konti, za prejete avanse.
No, prosim za komentarje - le težko bom prenesla, če me boste totalno popljivali, zato bodite nežni! :)
lana - 20.05.2003 - 08:51
tud pri nas lahko knjižim samo na tak način ampak mislim da ni najbolj pravilen.
Vanja - 20.05.2003 - 08:56
Ja, saj vem: določeno obdobje (dokler ne pride račun) so previsoko izkazani avansi - 1x je gor naknjiženo plačilo, nato pa še osnova iz rč.za predplačilo. Ampak ne spomnim se ničesar bolj pametnega! HELP!!!
Iva - 20.05.2003 - 13:23
Po računu za predplačilo poizkusi osnovo dati na 19, ne na 130, pa bodo tudi avansi v točnem znesku. LP
MaTiana - 20.05.2003 - 09:06
Jaz delam takole, uporabljam sistem daj od koder si vzel:
dani avans: 130 / 110
po temeljnici storniram del za DDV: -130,+160 / in vpišem DDV v KPR ustrezni stl.
prejeti račun: 4 (ali karkoli že), 160 / 220 in vpišem DDV v KPR
po temeljnici storniram DDV: -160, +130 / in storniram DDV tudi v KPR
zapiranje avansa: 220 / 130
Lep dan vsem
Johana - 20.05.2003 - 09:08
jaz takole:
na dan plačila: 119/110
na dan prejema av.računa: 130,16/119
prejet račun 4/220 in 220/130
če imate že avans v DDV evidenci, ni treba potem še računa dajat noter, pa stornirat avansnega pa cel tango znanost iz tega delat...
Men se zdi to ful sipml,
le kdo vas je učil komplicirat,
ali ste morda omejeni od butastih programerjev...
Jst mam tak program, da lahko knjižim, kar hočem, kamorkočem,
enoročno, dvoročno, za DDV, ales totales...
Sam kurz, k Martin ne pusti reklame...
maca - 20.05.2003 - 10:28
Pa vseeno Johana,čigav program imaš, meni moj ne dovoljuje enostranskega knjiženja...
maca - 20.05.2003 - 11:05
P.s.
Enoročno in dvoročno pa lahko knjižim tudi jaz, vendar sem bolj navajena dvoročno:)))
Johana - 20.05.2003 - 16:58
sej meni tudi ne, maca, pa si pomagam z razredom 5, s prehodnimi konti
in imam zaradi tega še ful kontrolo, če petica ni 0, kuj vem, da sem ga nekje zbiksala.
vesna - 20.05.2003 - 10:31
Tudi mi nismo knjižili računov in razknjiževali avansnih računov skozi ddv in naleteli "na mino" pri davčni kontroli. Predvsem pri delnem avansiranju in dolgih dobavnih rokih je dobro knjižiti "na dolgo".
plačilo avansa 13/11
prejem računa za predplačilo (knjižimo samo ddv) 16/29
prejem računa za npr.storitev r-4,16/22 (celoten znesek) in
odbitek že poračunanega vstopnega ddv (storno dobro 16 in v breme 29)
Johana, pri vaših knjižbah mi nekaj ni jasno. Ali knjižite na 220 račun brez ddv?
Johana - 20.05.2003 - 12:59
ne, vesna, dejansko sem pozabila napisati še knjižbo 130 in storno 4,
pozabila sem jo pa zato, ker mi jo računalnik sam generira,
ko mu dam "zapiraj avans!"
Ravno tako nimam s problemi pri delnih avansih.
Bravo, Vesna, vidim da se poglabljaš....
Sej nisem tako pametna kot se delam veš, sam ne okol govort.
vesna - 20.05.2003 - 14:17
To je bilo pa malce pokroviteljsko. Za to, da knjižba "ne kvadrira", ne potebujem nobenega poglabljanja (20-letni "dril" v računovodstvu je naredil svoje).
Johana - 20.05.2003 - 17:02
oprosti Vesna,
lahko me po cigarete pošlješ (20 napram mojim 6)
A mi poveš, PROSIM, od kod frana "ne kvadrira".
Entolk dobr se sliš!
vesna - 20.05.2003 - 18:47
Najbrž izvira še iz časov ameriškega žurnala.
Iva - 20.05.2003 - 13:26
Drugič bom prej odprla marelo pred ekranom, tak dež se vsuje iz tvojih odgovorov. Pa brez zamere, kar tako naprej! LP