Kje dobim odgovor (zapisan) kolikšna je velikost deleža, da se nekdo smatra kot pretežni lastnik?
Parkelj - 09.09.2003 - 09:32
50,1%
Podloznik - 09.09.2003 - 11:08
Hm. A ni to ze vecinski lastnik? A ni pretezni ze z 25%?
TEJČA - 09.09.2003 - 12:14
Po mojem mnenju je to lastnik, ki ima največji lastniški delaž (kakšen delež je to pa je odvisno od števila lastnikov)
Muha - 09.09.2003 - 13:47
Sprašujem ker sem prebrala, da pretežni lastnik (ki je istočasno zposlenec)oz. plačevanje zavarovanja (pokojninskega) zanj ni priznano kot odhodek, v smislu iskanja osnove za davek iz dobička.
Magda - 09.09.2003 - 17:07
V tem kontekstu gre za lastnika, ki je lastnik najmanj 25% podjetja in je hkrati zaposlen v svojem podjetju. Podjetje zanj ne more koristiti olajšave. Prostovoljno pokojninsko zavarovanje ni v nobenem primeru davčno priznan odhodek, je pa olajšava pri obračunu davka od dobička. Konec koncev se pride na isto.
Podloznik - 09.09.2003 - 17:39
Ja, to pa velja (vsaj, ce se prav spomnim) v primeru, ko je delez vec kot 25%.
Muha - 10.09.2003 - 07:38
Najlepša hvala vsem! Samo še nekaj - kje je teh 25% zapisanih?
Magda - 10.09.2003 - 14:27
Uradni list 109/2001, Zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju, 48. člen.
Zanesljive davčne rešitve
Ravnovesje znanja in izkušenj - pravi partner za vse davčne izzive. Bilans.si
040 družbeniki
Izračunaj neto dohodka in dajatev pri družbeniku poslovodji. KRPAN RAČUNA NA PRSTE
Študentsko delo do in od 01.02.2015 naprej
Izračunaj svoj dohodek - obračun študentskega dela. Davkoplacevalci.com
Parkelj - 09.09.2003 - 09:32
50,1%
Podloznik - 09.09.2003 - 11:08
Hm. A ni to ze vecinski lastnik?
A ni pretezni ze z 25%?
TEJČA - 09.09.2003 - 12:14
Po mojem mnenju je to lastnik, ki ima največji lastniški delaž (kakšen delež je to pa je odvisno od števila lastnikov)
Muha - 09.09.2003 - 13:47
Sprašujem ker sem prebrala, da pretežni lastnik (ki je istočasno zposlenec)oz. plačevanje zavarovanja (pokojninskega) zanj ni priznano kot odhodek, v smislu iskanja osnove za davek iz dobička.
Magda - 09.09.2003 - 17:07
V tem kontekstu gre za lastnika, ki je lastnik najmanj 25% podjetja in je hkrati zaposlen v svojem podjetju. Podjetje zanj ne more koristiti olajšave.
Prostovoljno pokojninsko zavarovanje ni v nobenem primeru davčno priznan odhodek, je pa olajšava pri obračunu davka od dobička. Konec koncev se pride na isto.
Podloznik - 09.09.2003 - 17:39
Ja, to pa velja (vsaj, ce se prav spomnim) v primeru, ko je delez vec kot 25%.
Muha - 10.09.2003 - 07:38
Najlepša hvala vsem! Samo še nekaj - kje je teh 25% zapisanih?
Magda - 10.09.2003 - 14:27
Uradni list 109/2001, Zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju, 48. člen.